Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «تیغ و ترمه» جدیدترین فیلم کیومرث پوراحمد پس از فیلم «کفشهایم کو؟» است که فیلمبرداری آن پنجشنبه، 26 مهرماه در تهران شروع شد.

کیومرث پوراحمد از مدتی قبل برای این فیلم که گفته شده یک درام اجتماعی است، به دنبال یک بازیگر زن بود که در نهایت لاله اسکندری برای نقش مورد نظر انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری این فیلم را هم علیرضا زرین‌دست برعهده دارد.

با توجه به زمان باقی‌مانده تا جشنواره فیلم فجر این احتمال وجود دارد که ساخته جدید این کارگردان سینما در سی‌و هفتمین جشنواره فجر رونمایی شود.

پوراحمد با ساخت 20 فیلم، پیش‌تر فیلم‌هایی همچون «شب یلدا»، «گل یخ»، «اتوبوس شب»، «50 قدم آخر» و «خواهران غریب» را کارگردانی کرده است.

متن منتشر شده در صفحه اینستاگرام لاله اسکندری به شرح زیر است:

«همراه با پژمان بازغی عزیزرفیق قدیمی و دیبا زاهدی نازنین....پشت صحنه فیلم تیغ و ترمه که این روزها مشغول فیلمبرداری آن هستیم.»

 

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس پشت صحنه جشنواره فیلم فجر شب یلدا فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان لاله گمنام 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفتگو با خبرگزایر صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مراسم استقبال از این شهید گمنام روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم این پیکر مطهر این شهید گمنام از مسجد امام جعفر صادق(ع) نرجه تشییع و در بوستان این شهر خاکسپاری می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • «آذرخش و رقص فانتوم‌ها» به نمایشگاه می‌رسد
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • عکس | پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش
  • پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش + عکس
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون
  • استان قزوین میزبان لاله گمنام 
  • (تصاویر) تهدید درخت‌های قدیمی پارک لاله؟