Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار سیدمصطفی موسوی‌نژاد گفت : این برنامه ها که با عنوان طرح امام که مخفف «اعتلای مدیریت انقلابی محله» اجرا می شود , شامل 63 عنوان برنامه، سه یادواره شهدا، 14 مسابقه ورزشی، 15 نشست فرهنگی و بصیرتی، 35 دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، است .

وی افزود : همچنین برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، علمی و اقتصاد مقاومتی و افتتاح پایگاه بسیج و سالن ورزشی، محرومیت‌زدایی و حماسه حضور بسیجیان در پنجم آذر از دیگر برنامه هاست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : این طرح ها در حوزه‌های فرهنگی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی، ورزش و سلامت، رسانه و فضای مجازی، امنیت و آمادگی دفاعی، علمی و پژوهشی اجرا می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع‌غذایی و سوغات محلی سیستان در شهرستان هیرمند برگزار شد

 مهدی پودینه‌واحد گفت:  به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان نمایشگاه صنایع‌غذایی و سوغات محلی در شهرستان هیرمند با همکاری سمن‌ها برگزار شد.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هیرمند افزود: در این نمایشگاه انواع سوغات محلی شامل چلبک، قتلمه، بورک، لندو و قروت توسط صنعتگران آماده شده و در کتابخانه امام علی (ع) هیرمند در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

وی گفت: درپایان نیز مراسم افطار ساده با حضور فرماندار و بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • برپایی بزرگترین محفل قرآنی ایران
  • نمایشگاه صنایع‌غذایی و سوغات محلی سیستان در شهرستان هیرمند برگزار شد
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • بزرگترین پویش مردمی « شهر همدل » در مازندران آغاز شد
  • برپایی ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران در شهرستان چادگان