Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@12:11:01 GMT

فوتبالیست مشهور آبادان دستگیر شد! / جرم او چیست؟!

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۰۵۹۰

حوادث رکنا: فوتبالیست مشهور آبادان با جعل مهر استانداری خوزستان خود را مشاور امور ورزش استان معرفی کرده بود.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل ماموران پلیس Police آبادان در جریان گزارش‌های مردمی و ورزشکاران آبادانی مبنی براینکه یکی ازفوتبالیستهای سرشناس آبادان که سابقه بازی درتیم نفت را داشته بعنوان مشاوراستاندار درامور ورزش Sport مشغول به کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که این مرد در ماه‌های گذشته به برخی از پیشکسوتان و ورزشکاران آبادانی با مهر مشاوراستانداری وامضای خودش لوح تقدیر ارسال کرده است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای بررسی موضوع دست به کار شدند و دربرسی‌های فنی مشخص شد جوان فوتبالیست هیچگونه سمتی دراستانداری نداشته و با مهر جعلی دست به این اقدامات زده است.

همین کافی بود که مأموران ضمن دستگیری متهم و کشف مهرجعلی استانداری خوزستان وی را در اختیار مقام قضایی قرار دهند.

بنا به این گزارش، متهم باقرار روانه زندان Prison شد وتحقیقات برای مشخص شدن علت موضوع در دست بررسی پلیس آبادان قرار گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز شوهر مهناز به دختر دانش آموز! تجاوز به دخترتهرانی توسط دوستان خواستگارش! / در اتوبان آزادگان رخ داد وحشتناک / برآمدگی شکم مار پیتون کودک گمشده است! دستگیری روحانی اینستاگرامی در تهران + جزییات تجاوز همزمان مدیر سالن زیبایی به یک مشتری و آرایشگر زن+عکس فیلم لحظه وحشتناک حمله به یک دختر تهرانی در روز روشن / این دختر در کما است شوخی احمقانه صدام حسین با همسرش جلوی دوربین+عکس پیشنهاد کثیف افسرپلیس به دختر 13 ساله+عکس این زن 41 ساله تهرانی یک شبه 2 دختر و پدر و مادرش را از دست داد / قتل عام در تاریک ترین شب پاییزی + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 15 سال زندان برای نویسنده شیطان صفت تهرانی / او شاید اعدام شود عروس سر سفره عقد داماد را بدجوری ترساند !+فیلم راز شلیک مرد سیاهپوش به زن باردار در ویلای تجریش اعتراض زنان عربستانی به پوشش عبا+عکس شمارش معکوس برای اعدام قاتل سلاله دختر 5 ساله گلستانی + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents پلیس Police ورزش Sport زندان Prison اخبار حوادث مشهور خوزستان فوتبالیست آبادان ورزش عکس فیلم دختر ایران پسر فضای مجازی ساعت صدام حسین جوان میانسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش

قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اطلاع رسانی پلیس گیلان، در پی کشف جسد زنی با سر خون آلود در کنار یک جاده در شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد