Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ انبارلویی مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین در جمع خبرنگاران قزوین گفت: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، استانداران و فرماندارن گذشته قزوین با حضور در یک برنامه درباره دستاورد‌های چهل ساله انقلاب صحبت می‌کنند.

انبارلویی، تولید و پخش ٣٠ گزارش خبری - تولیدی و مستند از ابتدای سال تا پایان مهر، راه اندازی گفتگوی ٢٠ در داخل خبر ٢٠ سیما و همچنین پوشش برنامه‌های خبری با موضوع چهل سالگی را هم بخشی از فعالیت‌های معاونت خبر در معرفی دستاورد‌های انقلاب برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ساخت مستند زندگی آیت الله سید حسن موسوی شالی در ۲۱ قسمت، مستند منادیان آزادی با روایت زندگی انقلابیون تاثیرگذار قزوین، مستند تا همیشه ماندگار و چندین نمایش و مسابقه هم از ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در حوزه رادیوست.

انبارلویی افزود: همچنین ساخت دو قطعه موسیقی به نام‌های «مرز پرگهر» و «اعجاز باغ» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در صدا و سیمای مرکز قزوین آغاز شده است.

به گفته وی، پیش از این هم دو قطعه موسیقی به مناسبت روز قزوین، یک قطعه در ترویج فرهنگ نماز و یک قطعه به مناسبت آغاز امامت و ولایت امام زمان در واحد موسیقی تولید شده است.

انبار لویی در باره حوزه کودک هم افزود: ١٢ هزار عنوان انیمیشن کودک با سه هزار ساعت زمان، نشان از اهمیت برنامه سازی در این حوزه دارد و هنرمندان متعهد این حوزه با تمام توان، ساخت برنامه‌های مربوط به دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب را پیگیری می‌کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین ،  اشاره‌ای هم به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان کرد و گفت: برگزاری این کنگره نمونه عینی وحدت و همدلی میان دستگاه‌های اجرایی استان بود.

انتهای پیام/

نشست خبری مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان

در این مراسم نمایندگان شورای نگهبان و هیات اجرایی، سه نامزد و‌یک نماینده نامزد از دو‌حوزه انتخابیه، مدیرکل و معاونان صداوسیمای اصفهان حضور داشتند دستورالعمل‌های ضبط مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی و نحوه پخش آن مطرح شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بر این اساس دو نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند. از ۱۳اردیبهشت تبلیغات نامزدهابه مدت یک هفته آغاز خواهد شد.

صداوسیمای مرکز اصفهان هفته آینده از هر نامزد سه مناظره ۶۰دقیقه‌ای ضبط می‌کند که ۱۳ اردیبهشت در سیمای استانی پخش خواهد شد.

هشت برنامه تبلیغاتی در رادیو ۱۵/۴۰ و ۱۹/۲۰ و ۱۲ برنامه مناظره در ساعات ۱۳ و ۲۳ پخش خواهد شد.

سیما‌ی اصفهان هم از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت در ساعات ۱۵/۳۵ و ۲۰/۳۵ هر روز برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها را پخش خواهد کرد.

پخش مناظره‌ها هم در سیما از ۱۳ اردیبهشت در ساعات ۱۳ و ۲۲ تا ۱۹ اردیبهشت پخش می‌شود.

صداوسیما براساس قانون جدید انتخابات بطور یکسان برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره آنها را پخش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان