Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس جمهوري روسيه گفت، اگر آمريکا از توافقنامه استفاده از موشک‌هاي ميانبرد هسته‌اي خارج شود روسيه مقابله به‌مثل خواهد کرد.
به گزارش پارس‌تودي به نقل از رويترز؛ «ولاديمير پوتين»، رئيس جمهوري روسيه عصر دوشنبه در ديدار مقامات ارشد دفاعي اين کشور درباره تقابل محتمل با آمريکا گفت وگو کرد و افزود، روسيه آماده مذاکره با آمريکا درباره توافقنامه استفاده از موشک‌هاي هسته‌اي ميانبرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دونالد ترامپ، رئيس جمهور آمريکا در دوره زمامداري خود سياست خروج از توافق‌ها و پيمان‌هاي بين‌المللي را در پيش گرفته است.
وي پس از خروج از توافق آب و هوايي پاريس و توافق هسته‌اي برجام، اکنون توجه خود را معطوف به عرصه امنيتي و نظامي کرده و در 20 اکتبر 2018 اعلام کرد که آمريکا از پيمان بسيار مهم «نيروهاي هسته‌اي ميانبرد» (آي ان اف) خارج خواهد شد.
پيمان «آي ان اف» دو طرف اين پيمان را از استقرار موشک‌هاي بالستيک و کروز در اروپا منع مي‌کند. آمريکا به بهانه نقض اين پيمان به اعمال تحريم‌هاي جديد ضد روسيه و حتي تهديد اين کشور به حمله نظامي پرداخته است.
دستگاه سياست خارجي روسيه و برخي مقامات ارشد آن در روزهاي نخست پس از اعلام تصميم ترامپ در اين باره موضع‌گيري کرده و آن را گامي در راستاي يکجانبه‌گرايي و تلاش آمريکا براي تثبيت موقعيت خود به عنوان ابرقدرت جهاني تلقي کردند، اما واکنش بالاترين مقام اجرايي روسيه يعني ولاديمير پوتين رئيس جمهوري اين کشور بي‌سابقه و براي اروپايي‌ها بشدت تهديد‌آميز است.
پيش از اين هم پوتين هشدار داده است: اگر موشک‌هاي جديدهسته‌اي آمريکا در اروپا مستقر شود، روسيه واکنشي «مشابه» نشان خواهد داد، هر کشور اروپايي که ميزبان سيستم‌هاي موشکي آمريکا باشد در معرض خطر حملات روسيه خواهد بود.
کليدواژه آمريکا روسيه پوتين «پيمان نيروهاي هسته‌اي ميانبرد»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)

فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود.

به گزرش ایسنا، استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد.

«پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد.

در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

پوتین ساخته شده توسط هوش مصنوعی

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه ها و اقدامات یکی از جنجالی ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

دیگر خبرها

  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • هشدار روسیه در مورد استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • هشدار روسیه در مورد احتمال استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟