Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ گفت: متاسفانه استقلال خوب نبود اما اگر بخواهیم این تیم را ارزیابی کنیم از لحاظ نتیجه عملکرد بدی داشت اما از نظر نوع بازی تماشاگرپسند و بد نبود. اما این روزها همه به دنبال نتیجه در پایان بازی هستند و مهم کسب سه امتیاز است نه نوع بازی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: نقطه مثبت استقلال بازی دادن به جوانانی چون صیادمنش، رضا کریمی، آذری و قائدی بود که آنها عملکرد خوبی هم داشتند و مورد تحسین هواداران قرار گرفتند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: وقتی یک بازیکن با ۱۹ سال سن می تواند عملکرد مفیدی برای تیمش داشته باشد مطمئنا در آینده و با کسب تجربه بیشتر روزهای خوبی در انتظار او است به شرطی که خود را از حاشیه ها دور کند و تنها تمرکزش را برای موفقیتش به کار ببندد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این روزها امتیازات تیم ها به یکدیگر خیلی نزدیک است و استقلال اگر بتواند در سه بازی باقی مانده در دور رفت و بازی های برگشت نتایج خوب و قابل قبولی کسب کرده و امتیازات لازم را به دست بیاورد مطمئنا رسیدن به صدر جدول برای او سخت نیست و می تواند به آن دست یابد.

ورمزیار در خصوص نبود یک لیدر در تیم هم گفت: اکثر بازیکنان استقلال با تجربه و بزرگ هستند و این می تواند کمک موثری به استقلال کند. حضور بازیکنانی چون حیدری، منتظری و رحمتی که سال هاست در استقلال و تیم ملی بازی کرده اند می تواند برای استقلال مفید باشد اما آنها از نظر سن و سال در شرایط ایده آلی نیستند و مدیران باشگاه باید به فکر جذب بازیکنانی باشند که بتوانند چندین سال برای استقلال بازی کرده و عملکرد خوبی داشته باشند اما این روزها استقلال به رهبر در میانه میدان نیاز دارد که بتواند با بازیگردانی خوب و ارسال پاس های دقیق به مهاجمان آنها را صاحب موقعیت گل کند ولی تا امروز و بعد از رفتن جباروف و ابراهیمی چنین اتفاقی صورت نگرفته البته اعتقاد دارم اگر به بازیکنان جوانی چون رضا آذری میدان بیشتری داده شود مطمئنا او می تواند نقش موثری در موفقیت استقلال داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که فصل نقل و انتقالات نزدیک است و استقلال به چه بازیکنانی نیاز دارد، گفت: همیشه نقل و انتقالات در نیم فصل باعث خواهد شد تا تیم ها نقاط ضعف خود را با خرید بازیکنان جدید برطرف کنند. این روزها استقلال میانه میدان را از دست داده است و هنوز نتوانسته جانشینان خوبی برای جباروف و ابراهیمی پیدا کند. به اعتقاد من وینفرد شفر و کمیته فنی باید هر چه زودتر لیست بازیکنانی که مورد نظرشان هستند به باشگاه ارائه داده تا مسئولان استقلال هر چه زودتر نسبت به جذب آنها اقدام کنند.

ورمزیار تاکید کرد: باید بپذیریم که در ابتدای فصل خریدهای خوبی نداشتیم و نتوانستیم از خریدهایمان استفاده لازم را ببریم خصوصا خارجی هایی که هرگز در حد و اندازه بازیکنان خارجی فصل گذشته استقلال نبودند و نتوانستند جانشینان خوبی برای آنها باشند اما اعتقاد دارم به جای پرداخت پول های هنگفت به این بازیکنان، خرید بازیکنان جوان و آینده دار می تواند بهتر از بازیکنان بی کیفیت خارجی باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص نقش کمیته فنی در فصل نقل و انتقالات و عملکرد استقلال در ادامه لیگ گفت: در تمام دنیا کمیته فنی برای هر تیمی وجود دارد و همه از آن به بهترین نحو استفاده می کنند اما در کشور ما برعکس است و کسی کمیته فنی را قبول ندارد که این یک اشتباه بزرگ است در حال حاضر پرویز مظلومی، نامجومطلق، روانخواه، بهتاش فریبا و مجید رضایی در کمیته فنی حضور دارند که هر کدام صاحب سبک هستند و زمانی که مربی بودند عملکرد خوبی داشتند و شفر باید از حضور این افراد باتجربه استفاده کند تا بتواند بر مشکلات فائق آمده و بتواند حرکت رو به جلو داشته باشد.

ورمزیار در پایان خاطرنشان کرد: شفر باید یک دستیار خوب هم به خدمت بگیرد زیرا بعد از رفتن ساناک اگرچه طاهری در کنار او بوده اما اعتقاد دارم یک دستیار باتجربه دیگر هم می تواند کمک موثری به شفر کند.

کد خبر 4459379

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران صادق ورمزیار وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی مدعی شد که رژیم صیونیستی در حال افزایش آمادگی خود برای یک جنگ بالقوه همه جانبه با نیرو‌های حزب‌الله لبنان است، اما به اذعان مقامات صهیونیست، «تشدید نبرد اسرائیل با حزب‌الله مملو از خطر خواهد بود».

این خبرگزاری به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست نوشت: «حزب‌الله قدرتمندترین گروه شبه نظامی در خاورمیانه محسوب می‌شود و گمان می‌رود ۱۵۰ هزار موشک دراختیار داشته باشد که برخی از آنها برد کافی برای رسیدن به هر نقطه‌ای در اسرائیل را دارند». 

این مقام صهیونیست که نامش فاش نشده گفت: «اسرائیل از هفتم اکتبر تا کنون هدف حدود ۱۷ هزار راکت، موشک و گلوله توپخانه‌ای قرار گرفته که حدود دو سوم آنها از مرز عبور کرده‌است. در صورتی که یک جنگ تمام عیار در شمال آغاز شود، حدودا روزی ۵ هزار موشک از لبنان شلیک خواهد شد. علاوه بر این، چند صد موشک دیگر توسط دیگر نیرو‌های (مقاومت) در یمن، عراق و سوریه شلیک خواهد شد». 

مقام اسرائیلی در ادامه گفت: «حجم عظیم موشک‌ها می‌تواند سیستم‌های دفاع هوایی اسرائیل را تا نقطه شکست آزمایش کند، تعداد تلفات را افزایش دهد و زندگی روزمره را مختل کند. همچنین حزب‌الله حتما تلاش خواهد کرد تا تاسیسات زیرساختی اسرائیل مثل نیروگاه‌ها، لوله‌های آب و همچنین بنادر دریایی، فرودگاه‌ها و سایت‌های ارتباطی را هدف قرار دهد». 

بلومبرگ می‌نویسد که نیرو‌های صهیونیست از ابتدای جنگ علیه غزه تقریبا هر روز با حزب‌الله لبنان تبادل آتش داشته‌اند، اما اکنون در حال انجام اقدامات جدید مثل تمرینات نظامی بیشتر برای نیرو‌های زمینی، دریایی و هوایی در شمال سرزمین‌های اشغالی هستند.  از سوی دیگر، ارتش اشغالگر در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرماندهان محلی از «تسریع آمادگی برای نبردها» مطلع شده‌اند.

هراس رژیم صهیونیستی از مقابله جدی با حزب‌الله و افزایش آمادگی‌ها در حالی رخ می‌دهد که ارتش این رژیم در حال تدارک حمله زمینی به شهر رفح در جنوب غزه است. این حمله حتی از جانب متحدان رژیم صهیونیستی مورد انتقاد قرار گرفته و سبب نزاع درون کابینه رژیم نیز شده است. اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس در این خصوص می‌گوید: «عملیات رفح بیشتر از اینکه یک تحرک نظامی باشد، به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است».

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!