Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقدام جدیدی در دولت شکل گرفته تا کارت‌های بانکی که دست مردم است به کارت سوخت تبدیل شده و نیاز به صدور کارت‌های سوخت جدید نباشد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶ اقتصادی نفت و انرژی نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بالاخره پس از مدت‌ها بررسی نحوه مدیریت سوخت در دولت، در شرایطی که شاهد مصرف افسارگسیخته بنزین از یک سو و قاچاق گسترده این فرآورده استراتژیک نفتی از سوی دیگر بودیم، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: "به‌منظور جلوگیری از قاچاق بنزین به‌ویژه با تشدید قاچاق از مرزها، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، صرفاً با استفاده از کارت سوخت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

سوختنِ سوخت - 3 |چرا احیای کارت سوخت دوباره مطرح شد؟سوختنِ سوخت ــ 2 |چرا بحث سهمیه‌بندی بنزین مطرح شد؟

این اطلاعیه به معنای اجباری شدن مجدد استفاده از کارت سوخت شخصی پس از 3 سال است. کارت سوخت شخصی با تصمیم دولت یازدهم، از سال 94 و پس از تک‌نرخی شدن بنزین، از حالت الزامی بودن در فرآیند سوخت‌گیری خارج شده بود.

* کارت بانکی شما همان کارت سوخت شماست

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اقدام جدید دولت برای کارت‌های سوخت خبر داد و گفت: "امروز بیش از 10 میلیون خودرو، کارت سوخت ندارند و برای صادر کردن این تعداد از کارت سوخت باید 330 میلیارد تومان هزینه می کردند درحالیکه با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک و با هماهنگی بین دستگاهی، آنرا به کارت بانکی متصل کردیم تا به جای اینکه مردم در صف بایستند تا در پلیس بعلاوه 10 (+10 ) ثبت نام کنند تا بعد از یک هفته پستچی کارت سوخت صادر شده را بیاورد و هزینه ای را پرداخت کنند، با مراجعه به پورتال ملی پخش و پالایش با فشردن سه گزینه، کارت بانکی به کارت سوخت متصل می شود."

بنابر گفته این عضو کابینه دولت، اقدام جدیدی در دولت شکل گرفته تا کارت‌های بانکی که دست مردم است به کارت سوخت تبدیل شده و نیاز به صدور کارت‌های سوخت جدید نباشد.

انتهای پیام/

R32317/P1010113/S7,80/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فرآورده های نفتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرآورده های نفتی فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۷۵۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه دماوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اکبریان بعد از ظهر دوشنبه از توزیع روزانه بیش از ۷۵۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت دماوند خبر داد و افزود: این میزان حدود ۲۰ درصد رشد مصرف سوخت در نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه دماوند از تأمین و عرضه بی وقفه سوخت در نوروز سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: همچنین طرح نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت با تشکیل گروه‌های بازرسی و برقراری گشت‌های شبانه‌روزی تا ۱۵ فروردین برای ارائه خدمات سوخت‌رسانی مطلوب ادامه دارد.

کد خبر 6062377

دیگر خبرها

  • واردات بنزین روسیه از بلاروس افزایش یافت
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • شناسایی و تشکیل پرونده برای 12 مظنون به فرار مالیاتی
  • اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان
  • تشکیل پرونده برای ۱۲ مظنون به فرار مالیاتی درخراسان رضوی
  • کلاهبرداری فیشینگ ۱۵ میلیاردی در بهارستان/متهم دستگیر شد
  • توزیع روزانه ۷۵۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه دماوند
  • دستگیری کلاهبرداران اسکیمری در کرج
  • کلاهبرداران اسکیمری در کرج دستگیر شدند/ ۲۵ میلیارد برداشت غیرمجاز