Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، با توجه به ضرورت و اهمیت اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، استانداری هرمزگان به استقبال اجرای این قانون رفت.

در این راستا محمدباقر کشفی پیش از پایان مهلت تعیین شده از سمت مدیرکلی دفتر استاندار استعفا داد.

براساس تبصره دوم قانون منع به کارگیری بازنشستگان که استفاده از تجربه و تخصص بازنشستگان را بلامانع اعلام نموده است، کماکان از ظرفیت، تجارب و تخصص محمدباقر کشفی در مجموعه استانداری هرمزگان استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با حکم دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، رضا کمالی زرکانی با حفظ سمت مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان به عنوان سرپرست دفتر استاندار هرمزگان منصوب شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی و امور بین الملل قانون برنا استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری استاندار قم در حاشیه اولین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم با صدور حکمی حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» را به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم «به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی، در ظلّ توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفِداء)؛ تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) و پیروی محض از فرامین و منویّات معظّم له، با اعتقاد و توجه ویژه به اصول عدالت محوری، پاکدستی، فسادستیزی و حفظ و ارتقاء روحیه انقلابی و جهادی با سرلوحه قراردادن «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در تحقق شعار «دولت مردمی، ایران قوی» در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفّق و مؤیّد باشید.

ابوالقاسم مقیمی از آذرماه ۱۴۰۰ به در این معاونت مشغول به فعالیت بود.

کد خبر 6082051

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • انتصاب معاون اول قوه قضاییه پس از استعفای مصدق
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج