Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل پیکان در گفتگو با خبرگزاری برنا، گفت: سرخپوشان بازی خوبی مقابل پیکان انجام دادند و توانستند به سه امتیاز بازی برسند. قرمز ها در نیمه دوم توانستند از اشتباه دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان استفاده کنند و به گل برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیکان در نیمه نخست توانست بازی بهتری نسبت به پرسپولیس داشته باشد اما در نیمه دوم این برانکو بود که توانست برنده نیمه مربیان شود و به دو گل برسد. پرسپولیس به این سه امتیاز نیاز داشت و شاگردان برانکو امسال هم قهرمان لیگ هستند.

درخشان با تاکید بر اینکه خستگی بازیکنان پرسپولیس از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا بسیار مشهود است، افزود: معتقدم قرمز ها با ریکاوری خوب به راحتی می‌توانند در دیدارهای عقب افتاده لیگ برتر به امتیازات لازم برسند. البته امسال تیم‌های دیگر هم به آمادگی لازم رسیدند و پرسپولیس کار راحتی در لیگ برتر ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: برانکو تا پایان نیم فصل اول می‌تواند از جوانان تیم استفاده کند. در دیدار با پیکان همتی توانست دروازه حریف را باز کند و امتیاز از دست رفته را برای سرخپوشان بازگرداند در نیم فصل دوم هم بازیکنان جدید به تیم اضافه می‌شوند و پرسپولیس طوفانی را شاهد خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال فوتبال پرسپولیس نیم فصل دوم برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ساسولو و آث میلان در هفته سی‌ودوم رقابت‌های سری‌آ از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه «ماپی» برگزار شد که در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه اول آندره‌آ پینامونتی مهاجم تیم میزبان توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند. در دقیقه ۱۰ آرماند لائورینت برای بار دوم دروازه مارکو اسپورتیلو، دروازه‌بان میلان را باز کرد.

در دقیقه ۲۰ رافائل لیائو مهاجم پرتغالی میلان توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و نیمه اول با همین نتیجه به سود میزبان به پایان رسید. در دقیقه ۵۳ نیمه دوم آرماند لائورینت باردیگر با یک بغل پا توانست دروازه میهمان را باز کند.

در ادامه نیز، در دقیقه ۵۹ لوکا یوویچ مهاجم روسونِری توانست گل دوم تمیش را بزند و اختلاف را به یک گل برساند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۴ نوآه اوکافور، بازیکن تعویضی میلان توانست گل تساوی تیمش را بزند و میلان را از شکست خارج از خانه نجات دهد.

میلان با این تساوی ۶۸ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. ساسولو نیز با این تساوی ۲۸ امتیازی شد و در رده شانزدهم ایستاد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • آشوبی: به چند دلیل شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • تهمیدات باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرخپوشان
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است