Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@01:08:48 GMT

بازگشت به «عصر حجر» در خیابان‌های فلوریدا +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۰۷۶۴

بازگشت به «عصر حجر» در خیابان‌های فلوریدا +تصاویر

باشگاه خبرنگاران جوان: طرفداران کارتن جذاب و دیدنی «عصر حجر» با دیدن راننده‌ای شبیه به الفرد شخصیت اصلی این کارتن که در خیابان‌های فلوریدا آمریکا می‌گشت، حیرت زده شدند. دان شوارتز نه تنها لباس این شخصیت کارتنی را به تن کرده بلکه اتومبیل خود را نیز همانند اتومبیل الفرد در عصر حجر بازسازی کرده بود.

اما گردش این راننده با ظاهر شخصیت کارتنی در خیابان‌های فلوریدا پایان خوشی نداشت چراکه پلیس، اتومبیل او را به دلیل سرعت بالا متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دان به دلیل برخورد خشونت آمیز مقابل تصمیم پلیس باید در دادگاه حاضر شود؛ از طرفی پلیس اعتراف کرد به یاد آوردن خاطرات کودکی به این شکل، ایده جالبی بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: فلوریدا خیابان عصر حجر عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

به گزارش جماران؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت: نقل است که روزی بنده خدایی برای تزریق پنسیلین رفته بود به درمانگاهی. پرستار تزریق کننده از او پرسید: «تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟» و او جواب داد: «بله» و پس از این پاسخ تزریق انجام شد و به فاصله کوتاهی بیمار تشنج کرد!

سریعا اقدامات پزشکی برای بهبود انجام شد و وقتی بیمار سر حال شد، پرستار پرسید: «مگر نگفتی پنیسیلین زدم؟» بیمار گفت: «بله، اونبار هم که زدم همین حالت رخ داد!»

حجاب حکم خداست، اما احتمالا از توحید جایگاه بالاتری ندارد، خدا به موسی برای دعوت به توحید دستور به سخن نیکو داد. گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز در تخلفات مالی کارگزاران، گزارشهای متعددی از تساهل علی علیه السلام در برخورد با مسلمین در تاریخ وجود دارد.

دیگر خبرها

  • افشاگری جلیل محبی از پشت پرده بازگشت گشت ارشاد به خیابان
  • پس لرزه‌های بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • ادعای جلیل محبی از بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان‌ها | کار کیست؟
  • انتقاد جدی ربیعی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • انتقاد جدی ربیعی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها به سبک قدیم!
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • انتقاد جدی ربیعی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها / واقعا درک نمی کنم چرا جامعه را به تقابل می کشانید؟
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد