Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویترز به نقل از سه منبع آگاه در خاندان سلطنتی آل‌سعود گزارش داد که به دنبال قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی، بسیاری از اعضای این خاندان در تلاش‌اند که از پادشاه شدن بن سلمان جلوگیری کنند.

به گزارش شریان نیوز،  خبرگزاری رویترز به نقل از سه منبع آگاه در خاندان سلطنتی آل‌سعود گزارش داد که به دنبال قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی، بسیاری از اعضای خاندان پادشاهی در تلاش هستند که از پادشاه شدن محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ده‌ها شاهزاده و پسرعمو از خاندان آل سعود به دنبال تغییراتی در مسیر جانشینی پادشاه هستند، اما تا زمانی که وی زنده است اقدام خاصی صورت نمی‌دهند.

اعضای خاندان پادشاهی به این نتیجه رسیده‌اند که ملک سلمان هیچ وقت از تصمیم خود در زمینه ولیعهدی بن سلمان تخطی نخواهد کرد.

شاهزاده‌ها و پسرعمو‌ها در حال بحث در زمینه امکان جانشینی شاهزاده احمد بن عبدالعزیز ۷۶ ساله که برادر تنی ملک سلمان و عموی محمد بن سلمان است و مورد حمایت کامل اعضای خاندان پادشاهی، مقامات اطلاعاتی و برخی قدرت‌های غربی قرار دارد بعد از مرگ پادشاه کنونی هستند و معتقدند وی میتواند تاج و تخت را در اختیار بگیرد.

برچسب هاخاندان سعودی

منبع: شریان

کلیدواژه: خاندان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899073

دیگر خبرها

  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط