Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@01:18:43 GMT

بازگشت کیف 25 هزار دلاری به صاحبش + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۰۸۶۰

بازگشت کیف 25 هزار دلاری به صاحبش + عکس

رکنا: زوج امریکایی با پیدا کردن کیف پر از پول آن را به صاحبش بازگرداندند.

کیف حاوی 25 هزار دلار بوده که این زوج به‌ صورت اتفاقی آن را پیدا کرده و به اداره پلیس Police و صاحب اصلی‌اش بازگرداندند.

سخنگوی اداره پلیس رینکان بیان کرد که پول متعلق به مالک یک فروشگاه در جورجیا بود و می‌توان گفت رقم بالایی بوده و این زوج به جای برداشتن پول برای خود آن را تحویل اداره پلیس داده و صاحب کیف نیز از این زوج قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز شوهر مهناز به دختر دانش آموز! تجاوز به دخترتهرانی توسط دوستان خواستگارش! / در اتوبان آزادگان رخ داد تجاوز همزمان مدیر سالن زیبایی به یک مشتری و آرایشگر زن+عکس فیلم لحظه وحشتناک حمله به یک دختر تهرانی در روز روشن / این دختر در کما است پیشنهاد کثیف افسرپلیس به دختر 13 ساله+عکس 15 سال زندان برای نویسنده شیطان صفت تهرانی / او شاید اعدام شود مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جوانی به خاطر ارتباط با یک زن نامزد کرجی اش را کشت + عکس ازدواج پسر دانشجو با استاد 41 ساله اش+فیلم و عکس لباس عروس به قتل رسیده 56 هزار دلار فروخته شد +عکس فیلم اختصاصی گفتگو با مجرمی که ناخواسته تبهکار شده است ! فوتبالیست مشهور آبادان دستگیر شد! / جرم او چیست؟! اعتراف " ممل امریکایی" به سرقت مسلحانه از بانک در تهران عکس / تولد یک نوزاد با 31 انگشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police اخبار حوادث پول فروشگاه عکس امریکایی زوج عکس فیلم ساعت فضای مجازی دختر صدام حسین عجیب همسرش کشف ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا، براساس اعلام پلیس انگلیس، ۲ بازیکن ۱۹ ساله شاغل در لیگ برتر این کشور به اتهام تجاوزی که ۱۹ آوریل گزارش شده بود، بازداشت شدند.

به گفته پلیس، نفر اول به ظن معاونت در جرم روز شنبه و دومین بازیکن نیز یک روز بعد به اتهام تجاوز بازداشت و به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

پلیس انگلیس هویت این ۲ بازیکن و باشگاه یا باشگاه‌هایی را که آنها در آن عضویت دارند، افشا نکرده است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان