Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@15:07:36 GMT

سوتی جدید و ناشیانه مهدی طارمی در اینستاگرام + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۰۹۲۳

سوتی جدید و ناشیانه مهدی طارمی در اینستاگرام + عکس

گویا اشتباهات مهدی طارمی در دنیای مجازی پایان ندارد. آفتاب‌‌نیوز :  در دیدار گذشته تیم ملی ایران با ترینیداد و توباگو احسان حاج صفی که بارها بازوبند کاپیتانی تیم ملی را نیز بر بازو بسته است به رکورد ارزشمند تعداد 100 بازی ملی برای تیم ملی دست یافت. به همین مناسبت بسیاری از هم بازیان و فوتبالیست های کشورمان به این مدافع 28 ساله به سبک های مختلف تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی از این اشخاص مهدی طارمی مهاجم ملی پوش باشگاه الغرافه قطر بود. اما از آن جا که این بازیکن در دنیای مجازی همواره اشتباهات جالبی را مرتکب شده است باز هم شاهد بروز یک گاف دیگر از سوی او در پیام تبریک طارمی به حاج صفی هستیم.

مهدی طارمی با قرار دادن یک تصویر از خودش، حاج صفی و انصارفرد در کنار یکدیگر در اینستاگرام اقدام به گذاشتن تاج بر روی سر حاج صفی نموده است که محل این تاج کاملا نامشخص و اشتباه است. مهاجم تیم ملی ایران با این عمل باز هم خود را سوژه رسانه ها و دنیای مجازی نموده است.

ورزش 11

کد خبر: ۵۵۷۶۵۷ تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهدی طارمی حاج صفی توباگو تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت: می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر