Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@11:27:56 GMT

جوراب های بدبوی زن 33 ساله که 20 پوند می ارزد ! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۰۹۷۷

جوراب های بدبوی زن 33 ساله که 20 پوند می ارزد ! + عکس

رکنا: یک زن انگلیسی از فروش جوراب‌های بد بو و بد شکلش سالانه 100 هزار دلار درآمد دارد.

«روکسی سایکس» 33 ساله به طرفداران خود در فضای مجازی گفته که پاهایش طلسم زیبایی دارد.

«روکسی» می‌گوید: نخستین بار عکسی از پای خود گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده و فوراً 10 هزار فالوئردر اینستاگرام Instagram پیدا کرده و از همین روش هر روز کار تبلیغی خود را آغاز کرده و اکنون با فروش جوراب‌های بدبویش سالانه 100 هزار دلار به جیب می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خریداران جوراب‌هایش اغلب دختران جوانی هستند که دوست دارند زیبا و جذاب به نظر برسند.

جوراب‌های وی هر جفت 20 پوند و کفش‌هایش 200 پوند فروخته می‌شود.

«روکسی» می‌گوید: وقتی متوجه شدم جوراب و کفش هایم تا چه اندازه طرفدار دارد و تا چه حد می‌تواند برایم پول‌ساز باشد دیگر نمی‌توانم دست از این کار بکشم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ازدواج پسر دانشجو با استاد 41 ساله اش+فیلم و عکس اعتراف " ممل امریکایی" به سرقت مسلحانه از بانک در تهران مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جوانی به خاطر ارتباط با یک زن نامزد کرجی اش را کشت + عکس لباس عروس به قتل رسیده 56 هزار دلار فروخته شد +عکس فیلم اختصاصی گفتگو با مجرمی که ناخواسته تبهکار شده است ! فوتبالیست مشهور آبادان دستگیر شد! / جرم او چیست؟! عکس / تولد یک نوزاد با 31 انگشت زن خائن با قتل شوهرش از تهران به کانادا فرار کرد! + جزییات مامور FBI: سردار سلیمانی قوی‌ترین ژنرال خاورمیانه ! / او با ماشین شخصی اش از تهران تا فلسطین می رود! + فیلم حمله سگ وحشی به زن کرجی و کودک خردسالش در خانه مخروبه + عکس عروس سر سفره عقد داماد را بدجوری ترساند !+فیلم تجاوز همزمان مدیر سالن زیبایی به یک مشتری و آرایشگر زن+عکس آیا صادق هدایت مشکل اخلاقی داشت؟ / ادعای عجیب افخمی به نویسنده مشهور دستگیری روحانی اینستاگرامی در تهران + جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی زیبایی اینستاگرام Instagram ایران دلار عکس پوند فروش عکس فیلم ساعت فضای مجازی دختر صدام حسین عجیب همسرش کشف ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت زوج جوان به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان؛ کودک یک ساله یتیم شد

دیروز یک زن و شوهر شهرستانی درون خودروی خود بر اثر گاز گرفتگی فوت کرده‌اند. این حادثه مقابل یکی از بیمارستان‌های معروف تهران اتفاق افتاده است.

به گزارش فارس، این زوج برای پیگیری روند درمانی کودک یک‌ساله‌شان به تهران آمده بودند، اما بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسید کربن جان خود را ازدست دادند. چرا که آنان برای در امان‌ماندن از سرما، از گاز پیک‌نیک استفاده کرده‌اند. آراد، کودک یک‌سالۀ این خانواده، همچنان در بیمارستان بستری است.

گرچه این سال‌ها همراه‌سرا‌های رایگان در نزدیکی بیمارستان‌ها احداث شده، اما ظرفیت پایین این مراکز، خانواده‌ها را به‌سمت چادرخوابی و خوابیدن درون خودرو سوق می‌دهد. کارشناسان معتقدند که با تداوم سفر‌های درمانی، تاسیس همراه‌سرا فقط یک مُسکِّن به حساب می‌آید.

چرا که کمبود پزشک متخصص در شهرستان‌ها و نبود دسترسی عادلانه به خدمات پزشکی در شهرستان‌ها، روز به روز بر میزان سفر‌های درمانی خواهد افزود. بیگی نمایندۀ قزوین گفته اگر تعداد متخصص‌ها افزایش یابد همان خدمات درمانی به‌صورت ارزان تر، در دسترس‌تر و با عدالت بیشتری به مردم در کشور ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) حمام ۲۰۰ ساله در تهران؛ دلاک در خیابان
  • شوک به تیم لیگ برتری؛ ۴ امتیاز کسر شد!
  • افزایش قیمت پوند در سامانه سنا
  • ببینید | نجات دوقلوهای ۶ ماهه و پسر ۴ ساله از دل آتش‌سوزی یک ساختمان در تهران
  • کاهش نرخ رسمی یورو و افزایش نرخ پوند
  • (تصاویر) افتتاح هتل فوتبال به سوژه خنده تبدیل شد
  • (عکس) آبروریزی در یک مراسم افتتاحیه با حضور وزیر ورزش
  • کاهش قیمت دلار و پوند در سامانه نیما
  • کاهش نرخ رسمی پوند و افزایش نرخ یورو
  • فوت زوج جوان به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان؛ کودک یک ساله یتیم شد