Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@16:28:05 GMT

اجرای 150 عنوان برنامه هفته بسیج در مهریز پیش بینی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۱۰۴۳

اجرای 150 عنوان برنامه هفته بسیج در مهریز پیش بینی شد

یزد - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهریز گفت: 150 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، هنری و بصیرتی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در این شهرستان پیش بینی شد.

سرهنگ علی‌اصغر سلمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: غبارروبی قبور شهدا، سرکشی به خانواده شهیدان، انجام مسابقات فرهنگی و ورزشی، همایش رزمندگان بسیجی و برگزاری اجلاس نماز اهم برنامه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، گردهمایی روحانیون، رزمایش گردان بیت‌المقدس، ویزیت رایگان گروه جهادی پزشکان در روستاهای منشاد و فخرآباد، افتتاح پایگاه بسیج روستای ارنان و برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس انجام می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز دیگر برنامه های بزرگداشت هفته بسیج را، حضور اقشار مختلف بسیجی در نماز جمعه، سخنرانی در مدارس و دانشگاه ها، اعزام گروه های جهادی به روستاها و میقات صالحین ذکر کرد.
به گفته سلمانی گشت ‌های محله محور با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی منطقه و برگزاری همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در هفته بسیج برگزار می شود.
وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم و مسئولان، ویژه برنامه های هفته بسیج به نحو مناسب برگزار شود.
هفته بسیج از 29 آبان آغاز می شود و مهریز 25 هزار بسیجی دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هفته بسيج برنامه ها شهرستان مهريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محسنی الحسینی گفت:در راسـتای اسـتقرارساختار جدید نظام صـنفی کشاورزی، انتخابات هیات مـدیره و بازرسـین اتحادیه‌های صنفی کشاورزی (باغبانی و دامپروری) با حضور پرشور اعضای نظام صنفی کشاورزی شهرستان برگزار شد.
محسنی الحسینی افزود: یکی از اهداف راه‌اندازی اتاق اصناف کشاورزی، هویت بخشی به مشاغل کشاورزی و حفظ منافع صنفی بهره‌برداران است و مسئولان آن به‌عنوان تسهیل گر امور، پاسخگوی بهره‌برداران هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود