Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان با تاکید بر توان نیروهای بومی هر منطقه در تصمیم گیری‌ها، گفت: اعتقاد دارم باید از ظرفیت‌های بالای بانوان شایسته و جوانان به معنای واقعی در پُست‌های مدیریتی استان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌اله حقیقی در نشست هم اندیشی همکاران استانداری زنجان، بر ضرورت بکارگیری نیروهای شایسته و متخصص بومی استان در مناصب دولتی تاکید کرد و گفت: مسئولینی که در حوزه‌های غیرتخصصی خود فعالیت می‌کنند به منزله مدیران توریستی هستند، درحالیکه مدیران باید شهروند حوزه مدیریتی خود باشند و با آشنایی و اطلاع کامل از تمامی جوانب حوزه مسئولیتی خود، تصمیم‌گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، دریافت خروجی و نتایج مطلوب از جلسات را نشانه محورمند بودن برنامه ها دانست و افزود: باید بر اساس برنامه‌ریزی و اولویت‌گذاری‌های مناسب در تصمیم‌گیری‌ها گام برداریم.

 

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: اکنون کشور ایران در امر "پژوهش" به عنوان یکی از ارکان 12گانه رقابت اقتصادی دنیا از جایگاه بالا و ویژه ای برخوردار است ولی تا وقتی نتواند از این رکن در کنار بقیه ارکان به تولید ثروت بپردازد نتیجه مطلوبی نخواهد گرفت.

 

استاندار زنجان در مورد اهداف و برنامه‌های عملیاتی خود در راستای ارتقای جایگاه و اقتدار دولت نیز؛ اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی، پیگیری و تکمیل همه مصوبات سفر دولت به استان، تلاش در راستای توسعه و آبادانی زنجان و استفاده از توان بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد.

 

مقام عالی استان با اشاره به اینکه دشمنی‌های 40 ساله استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی ایران با توسل به سیستم‌های نوین دنیا، قدرت و شدت گرفته است، اظهار کرد: باید با بهره‌مندی از سیستم و دانش روز دنیا به مقابله با دشمنان بپردازیم و باید همواره قدردان فداکاری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس باشیم.

 

حقیقی با بیان اینکه باید به دور از کارها و گرایشات باندی و جناحی، بصورت هماهنگ و یکپارچه عمل کرده و حافظ ارزش‌های نظام اسلامی باشیم، افزود: در استان زنجان که به غیرت، شجاعت و مردانگی در کشور شهرت یافته، دیار غواصان دریادل و الگوی عزاداری عاشوراست، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و عموم مردم انتظار دارند مسؤولین به وعده‌های خود صادقانه عمل کنند.

 

وی در زمینه انتصاب خود به عنوان استاندار زنجان نیز اظهار کرد: با افتخار خدمت به مردم استان زنجان را پذیرفته‌ام و از تمام تجربه و توانم در این راه استفاده خواهم کرد.

 

استاندار زنجان با اشاره به تنگناها و محدودیت‌های موجود، از تلاش‌های استانداران و همکاران سابق قدردانی کرد و گفت: یقین دارم استاندار و مدیران سابق هرچه در توان داشتند برای خدمت به استان انجام داده‌اند ولی برخی محدودیت‌ها و تنگناها مانع از تحقق تمامی برنامه ها در استان شده است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی ارومیه شیراز هفته بسیج آذربایجان غربی بیرجند ارزانی خراسان جنوبي سفر استانی خوی پست های مدیریتی زنان پست های مدیریتی استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تیم‌های ملی فدراسیون هندبال اعلام کرد؛ نخستین اردوی تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و سومین اردوی تیم هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت در سمنان برگزار می‌شود.

۲۰ بازیکن به اردوی بزرگسالان و ۲۱ بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند.

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی ۲۰ بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شده‌اند و تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یارمحمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی، آرزو بهمئی، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان نیز به اردوی تیم جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند.

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد.

گفتنی است؛ بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا آذر امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان ۳۰ خرداد تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • موتور ۶ سیلندر بنزینی بومی چه ویژگی دارد؟
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت