Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در این جلسه گفت: متأسفانه برخی از افراد یا ساده لوح و یا مغرض به دنبال این هستند بحث دشمن شناسی را زیر سؤال ببرند و این شبهه را مطرح می‌کنند که ما دشمنی نداریم. در صورتیکه در همان ابتدا که پیامبر اکرم (ص) در کنار کعبه ندای «لا اله الا الله» را سر دادند، عده‌ای با ایشان دشمنی کردند و پدران و اجداد همین افرادی که روی پرچمشان نوشته اند «لا اله الا الله محمد رسول الله» سنگ بر پیشانی حضرتش زدند و کاری بر سر پیامبر آوردند که ناچار شدند که از مکه هجرت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:ما هم این امید را داریم که روزی هم ندای «لا اله الا الله» توسط فرزند رسول الله سر داده شود و کعبه را از لوث وجود این بت پرستانی که الان کلید دار خانه خدا هستند و خودشان را خادم الحرمین شریفین می‌دانند و در حقیقت خائن الحرمین هستند، پاک نماید و کعبه را تطهیر نماید.
زارع کمالی خاطر نشان کرد: جهان استکبار در رأس آن آمریکا هدفشان این است که اسلام واقعی را از بین ببرند، چون اسلام را مزاحم اهداف پلیدشان می‌دانند. آن‌ها با اسلامی که در عربستان است کاری ندارند چرا این‌ها عربستان را تحریم نمی‌کنند، چون اسلامی که در عربستان است کاری به کار آن‌ها ندارد. چرا ایران را تحریم می‌کنند به علت اینکه ایران ندای استقلال و آزادی را سر می‌دهد و اجازه نمی‌دهد اهداف پلید استکباری خود را اجرا کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم

«شما ایرانی ها پادشاه منطقه و شیر جهان اسلام هستید.» این صحبت های استاد دانشگاه و مقامات پاکستانی بود که در سفر روز گذشته رئیس جمهور  به این کشور و در حمایت از حملات ایران به اسرائیل مطرح شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است
  • تعطیلی پنج‌شنبه این بالا را بر سر اقتصاد کشور می‌آورد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم