Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@22:32:18 GMT

کاپیتان تیم ملی جای یک جوان را گرفته و اعتراض می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۱۲۱۲

کاپیتان تیم ملی جای یک جوان را گرفته و اعتراض می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بازیکنان ذخیره و جوان پرسپولیس کیفیت خوبی دارند و این تیم با کم و کسری روبه‌رو نیست.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: بازی خوبی بود، پرسپولیس با توجه به تعطیلی که در تمرینات داشت، در نیمه اول کمی ناهماهنگ بود، اما در نیمه دوم، شرایط تیم خوب شد و با تلاش بازیکنان توانستند سه امتیاز مهم را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بازیکنان زحمت زیادی کشیدند، این دیدار برای حفظ تیم در رقابت تأثیر زیادی داشت، تیم باید تا پایان نیم‌فصل خودش را به سختی جلو ببرد تا در ادامه بتوانند با اضافه شدن نفرات شرایط بهتری پیدا کنند. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها نگران غیبت بازیکنان ملی‌پوششان بودند، عنوان کرد: به نظر من بازیکنان پرسپولیس کم نبودند مگر بازیکنان ذخیره چه مشکلی دارند؟ مثلا نفرات اصلی از مریخ آمدند و مابقی نفرات مشکل دارند؟ کسی که عضو پرسپولیس است، صلاحیت دارد و خوشبختانه در تیم هم صمیمیت و یکپارچگی است، به نظر من پرسپولیس کم و کسر ندارد، آنها همین عملکردی که مقابل پیکان داشتند را می توانند در دیدارهای بعد هم تکرار کنند. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی بسیار سختی در پیش است، تراکتورسازی در چند وقت اخیر توانسته نتایج خوبی بگیرد و رفته رفته خودش را بالا کشیده است، بازی با تراکتورسازی و همچنین دیدار معوقه مقابل سپاهان ۶ امتیازی هستند و می‌تواند تأثیر زیادی در کار پرسپولیس داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه اختلاف نظرات  کارلوس کی‌روش و برانکو می‌تواند باعث ضربه خوردن به تیم ملی و پرسپولیس شود، عنوان کرد: کی‌روش می‌داند بعد از او تیم ملی به برانکو می‌رسد، برانکو سابقه حضور در تیم ملی را دارد و لیاقت این سمت را هم دارد، این اتفاقات باعث اختلاف‌نظر شده است، در بازی دوستانه تیم ملی در تهران ۳۰۰ هوادار هم به ورزشگاه نرفتند، این یعنی علاقه مردم به تیم ملی کم شده است، آنها تیم ملی را فقط به خاطر نام ایران دوست دارند، شما ببینید کاپیتان تیم ملی چه صحبت‌هایی را مطرح می‌کند و از کمبود امکانات حرف می‌زند، او خودش جای یک جوان را گرفته و آن وقت این حرف‌ها را هم می‌زند، باور کنید اگر کی‌روش نبود، بازی ملی خیلی از بازیکنان به ۲۰ بازی هم نمی‌رسید چه برسد به آنکه صد بازی ملی انجام دهند، افرادی که برای تیم ملی زحمت کشیده‌اند را یکی یکی کنار زدند، شما دیدید رحمان احمدی به چه شکلی رفت، رضا قوچان‌نژاد الان کجا است؟ به نوعی وقتی نو به بازار آمد، قدیمی دل‌آزار شد.در کل برای تیم ملی و پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران مرتضی فنونی زاده مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای دوستانه امشب، دو تیم برزیل و اسپانیا به مصاف همدیگر می‌روند. این بازی قرار است با یک اتفاق ویژه برای ستاره رئال مادرید همراه باشد.

با تأیید خبرنگاران نزدیک به تیم ملی برزیل، وینیسیوس جونیور کاپیتان سلسائو در بازی امشب خواهد بود. او دیروز در جریان کنفرانس مطبوعاتی مربوط به این بازی، در پاسخ به سوالی درباره توهین‌های نژادپرستانه شروع به گریه کرد.

او روز گذشته در این مورد گفته بود: «فکر می‌کنم آنها باید کمتر در مورد هر کاری که من در زمین انجام می‌دهم صحبت کنند. البته باید پیشرفت کنم اما فقط ۲۳ سال دارم و این یک روند طبیعی است. من برزیل را در جوانی ترک کردم و نتوانستم چیزهای زیادی در مورد نژادپرستی یاد بگیرم. اینجا در اسپانیا می‌توانید تحصیل کنید. هر دفعه تمایل کمتری به بازی پیدا می‌کنم و اراده‌ام کمتر می‌شود. من می‌خواهم به مبارزه ادامه دهم. فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم و هر کاری بتوانم برای خانواده‌ام انجام دهم.»

وینیسیوس با بستن بازوبند کاپیتانی در بازی امشب در سانتیاگو برنابئو که با شعار قوی‌تر شدن تعهدات برای مبارزه با نژادپرستی برگزار می‌شود، با ۲۳ سال تبدیل به جوان‌ترین کاپیتان تاریخ تیم ملی برزیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایران رکورددار استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی مارس
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!
  • تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل
  • اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها؛ لعنت بر دشمنان!