Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@11:16:57 GMT

بررسی جبهه مقاومت سایبری تا اتصال مدارس با مساجد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۱۲۲۸

بررسی جبهه مقاومت سایبری تا اتصال مدارس با مساجد

دبیر برگزاری پنجمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی گفت: این اجلاس از ۳۰ آبان ماه آغاز می شود و موارد تربیتی و هویتی مورد بررسی قرار می گیرد.

«مجتبی ندافیان» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره ی پنجمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی  گفت: این اجلاس از 30 آبان ماه تا دوم آذر ماه سال جاری در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر برگزاری پنجمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی افزود: در این اجلاس دانش آموزان از دوره متوسطه دوم که نخبگان بسیجی هستند، حضور می یابند.

 

وی با بیان اینکه از هر استان 10 دانش آموز منتخب شده است بیان کرد:تعداد 320 دانش آموز در این اجلاس حضور خواهند داشت.

 

ندافیان ادامه داد: تعداد 160 نفر از دانش آموزان دختر و تعداد 160 نفر دانش آموز پسر درباره ی محورهای مختلف به گفتگو می نشینند و در نهایت چند سند راهبردی، خروجی این اجلاس می شود.

 

ندافیان با اشاره به محورهای این اجلاس گفت: محور فرهنگی و بصیرتی با موضوع شیوه دستیبابی به مدرسه انقلابی، محور فضای مجازی با موضوع جهبه ی مقاومت سایبری، محور علمی – پژوهشی با موضوع مهارت آموزی دانش آموزان، محور تربیتی با موضوع راه های اتصال مدارس با مسجد و حضور دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی  از محورهای این اجلاس است که مورد بررسی قرار می گیرد.

 

دبیر برگزاری پنجمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی خاطر نشان کرد: اساتیدی هم در این کارگروه ها حضور می یابند و به بحث و گفتگو های دانش آموزان جهت دهی می دهند.

 

ندافیان با بیان اینکه برنامه های معنویی هم برای  دانش آموزان پیش بینی شده است خاطر نشان کرد: در ابعاد مختلف دانش آموزان برنامه ها را پیش خواهند برد.

 

وی با اشاره به سند های خروجی این اجلاس گفت: سند ها در دو حوزه راهبردی و کلان بسیج دانش آموزی به ویژه برنامه های سال 1398 مورد استفاده قرار می گیرد. برخی ازاسناد هم  مطالبات دانش آموزان از مسئولین است که پیگیری می شود.

 

دبیر برگزاری پنجمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی  از حضور وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی، جانشین سازمان بسیج و معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این اجلاس خبر داد و گفت: بیانیه ای نیز در روز پایانی اجلاس قرائت می شود.

 

وی یاد آور شد: دانش آموزان دختر بانام مجامع فاطمی و دانش آموزان پسر با عنوان مجامع علوی  در استان ها منشا اثر خواهند شد و مشکلات تربیتی و فرهنگی را شناسایی و مورد بررسی قرار خواهند داد.

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی ارومیه شیراز بیرجند هفته بسیج آذربایجان غربی خراسان جنوبي وحدت سفر استانی خوی بسیج دانش آموزی فضای مجازی مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است

به گزارش قدس آنلاین،صالح بهرام‌پور  اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه