Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@15:34:23 GMT

10 هکتار گلخانه در دشتی احداث شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۱۲۹۴

10 هکتار گلخانه در دشتی احداث شد

بوشهر- ایرنا- مدیر جهادکشاورزی دشتی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 10 هکتار گلخانه جدید کشاورزی در این شهرستان احداث شده است.

شیر علی بهادری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرستان دشتی با 60 هکتار گلخانه قطب اول استان بوشهر در این زمینه است.
وی به مهمترین پروژه های امسال جهاد کشاورزی دشتی اشاره کرد و افزود: کار لایروبی قنات لاورشرقی و باغان با آورد آبی بسیارخوب انجام و آماده بهره برادری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهادری اضافه کرد: همچنین هشت کیلومتر جاده بین مزارع در دشت لاور شرقی و پنج کیلومتر در دشت پلنگ اتمام رسید که بهبود وضعیت حمل و نقل محصولات کشاورزان و توسعه کشاورزی در این دشت ها درپی داشته است.
وی ادامه داد: در یکسال گذشته یکهزار هکتار از اراضی دشتی مجهزبه سیستم های آبیاری تحت فشار شد و این شهرستان را در زمره شهرستان های پیشتاز و موفق آبیاری نوین در استان بوشه قرار داده است.
مدیر جهاد کشاورزی دشتی اظهارداشت: از ابتدای امسال تاکنون 110 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای توسعه مناطق روستایی و عشایری این شهرستان پرداخت شده است.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كشاورزي گلخانه دشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم

 محمد امین هوت   در بازدید از بخش های کشاورزی آسیب دیده از سیلاب زرآباد  گفت: بارندگی های شدید رگباری در جنوب استان علاوه بر خسارت به موزستان ها به ۱۲۰ کیلومتر جاده دسترسی به مزارع، ۶۰۰ حلقه چاه و دینام و ۳۰۰ کیلومتر لوله انتقال آب این شهرستان نیز خسارت وارد کرده است.

وی ادامه داد: همچنین به ۵۰۰ هزار متر مکعب بندسار و دامداری ها این شهرستان در اثر بارندگی های شدید اخیر خسارات سنگینی وارد شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مدیر جهادکشاورزی زرآباد گفت: این شهرستان به عنوان پایتخت موز کشور دارای پنج هزار هکتار باغ موز هست که از این سطح چهار هزار هکتار آن بارور است و سالانه بیش از ۱۲۰ هزار تن موز در شهرستان زرآباد برداشت و روانه بازارهای مصرف سطح کشور می‌شود.

هوت گفت: برآورد خسارت بخش کشاورزی این شهرستان در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برداشت هندوانه آناناسی در استان بوشهر تا ۱۰ اردیبهشت
  • اجرای طرح تحقیقاتی عملکرد گندم در میاندوآب
  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • برداشت ۴ هزار تن گندم در بوشهر + فیلم
  • مبارزه با آفت سن گندم در بیش از ۱۵ هزار هکتار از مزارع مهاباد
  • پیش بینی تولید بیش از ۹۳ هزار تن محصول گندم در شهرستان میاندوآب
  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار از شالیزار‌های آمل