Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:37:27 GMT

3 تیم لیگ برتری خواهان مهاجم مغضوب استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۱۳۵۴

3 تیم لیگ برتری خواهان مهاجم مغضوب استقلال

مهاجمی که این روزها مورد انتقاد هواداران استقلال است با پیشنهاداتی از سوی تیم‌های لیگ برتر مواجه شده است.

به گزارش مشرق، الحاجی گرو بازیکنی است که در ابتدای فصل به جای مامه بابا تیام با استقلال قرارداد امضا کرد اما عملکرد وی صدای هواداران این تیم را در آورد.

در روزهایی که شایعات زیادی پیرامون جدایی الحاجی گرو در نیم فصل مطرح می‌شود وی با پیشنهاد ۳ باشگاه لیگ برتری مواجه شده و مسئولان این باشگاه هم در جریان این موضوع قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی خواستار مهاجم سیه چرده استقلال است و 2 تیم دیگر هم به دنبال این هستند تا در صورت نارضایتی مسئولان استقلال با این باشگاه برای جذب وی مذاکره کنند.

گرو در دیدار استقلال و سایپا در لیگ برتر یکی از گل‌های تیمش را از روی نقطه پنالتی برای آبی پوشان به ثمر رساند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف استقلال الحاجی گرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد

به گزارش قدس آنلاین، «استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در یک کنفرانس مطبوعاتی گزارش‌های مربوط به کشف یک گور دسته‌جمعی در نوار غزه را بسیار نگران‌کننده توصیف کرد.

وی خواهان برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد و افزود: برقراری آتش بس، به کسانی که در زمینه کارهای بشردوستانه فعالیت می کنند این امکان را می‌دهد تا دسترسی بیشتری به نوار غزه داشته باشند و از بیمارستان ها محافظت کنند.

پیشتر جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد: در پی عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد پیکرهای یافت شده در گور دسته‌جمعی که شنبه گذشته در مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه کشف شد، به ۲۸۳ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز سه شنبه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر و شمار زخمی ها به ۷۷ هزار و ۱۴۳ نفر رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!