Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@11:56:20 GMT

بهرویش پارس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۱۴۲۷

شرکت بهرویش (تولید و تامین نهاده های کشاورزی) جهت تکمیل کادر خود در استان های تهران، خراسان رضوی و اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

ردیف عنوان شغلی جنسیت شرایط احراز استان های مورد نیاز راههای ارتباطی ۱ کارشناس بازاریابی و فروش آقا علاقه مند به بازاریابی و فروش به صنف های کشاورزیتسلط فنی به آفات و بیماری ها و برنامه های تغذیه ای برای مزارعبا مدرک تحصیلی کشاورزی (به جز گرایش ماشین آلات و علوم دامی)آشنا با زبان انگلیسیروابط اجتماعی بالا و فن بیان خوبدارای اتومبیل شخصیعدم محدودیت ماموریت خارج از استانحداکثر سن ۳۵ سال تهران

ارسال رزومه تهران:

Estekhdam2@behrooyesh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir

 

 ۲ کارشناس بازاریابی و فروش آقا علاقه مند به بازاریابی و فروش به صنف های کشاورزیتسلط فنی به آفات و بیماری ها و برنامه های تغذیه ای برای مزارعبا مدرک تحصیلی کشاورزی (به جز گرایش ماشین آلات و علوم دامی)آشنا با زبان انگلیسیروابط اجتماعی بالا و فن بیان خوبدارای اتومبیل شخصیعدم محدودیت ماموریت خارج از استانحداکثر سن ۳۵ سال خراسان رضوی

ارسال رزومه خراسان رضوی:

Estekhdam1@behrooyesh.ir

۳ کارشناس ارشد شیمی تجزیه یا مهندسی شیمی آقا یا خانم علاقه مند به کارهای پژوهشی و اجراییبابت تحقیق و تولید مواد شیمیاییتوانایی پیگیری بالاتوانایی و تجربه تولید و مهندسی معکوسروحیه کار تیمی اصفهان

ارسال رزومه اصفهان:

Estekhdam@behrooyesh.ir

۴ کارشناس فنی آقا دارای خودرو شخصیکارشناسی ارشد گیاه پزشکی یا باغبانی یا زراعت و اصلاح نباتات یا خاک شناسیبسیار پرانگیزهروحیه کار تیمینظم و دقت بالاتوانایی حل مساله ومشکلات احتمالی در کارروابط عمومی بالا اصفهان

ارسال رزومه اصفهان:

Estekhdam@behrooyesh.ir

 

ارسال رزومه در استان تهران:   Estekhdam۲@behrooyesh.ir

ارسال رزومه در استان خراسان رضوی:  Estekhdam۱@behrooyesh.ir 

ارسال رزومه در استان اصفهان:  Estekhdam@behrooyesh.ir

 

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل مندرج در هر ردیف شغلی ارسال نمایند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ محمد موسوی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کلات این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین کنترل خودرو‌های عبوری محور دهدشت_ پاتاوه به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۱۳۰ تخته پتو و ۲۰ تخته رو فرشی قاچاق کشف و ضبط کردند.
موسوی اضافه کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌هایی کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد گفت: طرح برخورد با قاچاق در دستور کار پلیس است.
موسوی افزود: افرادی که بخواهند به صورت غیرقانونی اقدام به احتکار و قاچاق کالا نمایند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • تخلیه آب از ۱۳۰ منزل مسکونی در استان اصفهان
  • آخرین جزئیات خسارت بارش‌ها در اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟