Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی از هرگونه طرح‌ توسعه‌ای در روستاها حمایت و پشتیبانی می‌کنم. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، ابوالفضل سروش در آیین افتتاح نخستین روستای هدف توسعه روستایی در روستای قلعه محمدعلی خان بخش فشافویه شهرستان ری اظهار داشت: پیش از این نیز روستاهای متعددی با کمک خیرین در سایر نقاط کشور رشد و توسعه پیدا کرده‌اند که رشد اهالی آن را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به نخستین روستای پایلوت توسعه در استان تهران بیان کرد: شبکه خیرین کشور در نظر دارد الگوی توسعه روستایی را در کل کشور گسترش داده و این روستا به علت نزدیکی به پایتخت انتخاب شده که امیدواریم بهتر از نمونه‌های پیشین عملیاتی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توسعه روستاها افزود: به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی هر کمک و امکاناتی که از طرف مجلس لازم باشد حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم را خواهیم داشت.  

سروش در پایان خاطرنشان کرد: در برنامه توسعه ششم برای توسعه روستاها بودجه‌ای در نظر گرفته شده که می‌تواند کمک‌رسان به این اصل بنیادین باشد.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان

استاندار اصفهان در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان گفت:بیش از ۲۴ مصوبه حاصل بازدید از مناطق شرق و مابقی مصوبات در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان به نفع مردم شرق اصفهان به تصویب رسید.

 سید رضا مرتضوی با بیان اینکه در این سفر یک روزه نقد یک طرفه‌ای از خدمات دستگاه‌های اجرایی نبود، اما پاره‌ای کمبود‌ها متذکر و پیشنهاداتی برای رفع مشکلات ارائه شد افزود:  این همدلی مردم در منطقه شرق اصفهان بسیار ارزشمند است، زیرا نگاه امیدوارانه ما را به اهداف بیشتر نزدیک می‌کند.


او ادامه داد: انتظار داریم دستگاه‌های اجرای به دلیل مسائل معیشتی و اقتصادی در ادامه مسئولیت کوتاهی نکنند و به رضایتمندی مردم اهتمام ویژه داشته باشند.

مرتضوی با اشاره به اینکه ناامیدی سم مُهلک برای افرایش بهره‌وری و کار است، بیان داشت: خواستار اجرای مصوبات و مطالبات مردمی از سوی دستگاه‌های اجرایی هستیم.

او با اشاره به نیاز احداث چندین جایگاه پمپ بنزین در مناطق شرق اصفهان  افزود: با توجه به نیاز مردم منطقه هر چه زودتر سازوکار احداث پمپ بنزین محلی اندیشیده شود.

استاندار اصفهان ملاقات مردمی، بررسی مسائل و مشکلات ۸۰ نفر از مردم شرق اصفهان را از دیگر اقدامات سفر یک روزه بر شمرد و یادآور شد: مصوبات با زمانبندی و در همه ابعاد به تصویب رسید و تمامی دستگاه‌ها در زمان مقرر باید به اتمام برساند.


او خاطر نشان کرد: مصوبات با نگاه متوازن و شامل نقاط حادثه خیز، گره ترافیکی، نصب علائم، اصلاح هندسی، نصب چراغ، روکش آسفالت و نیز کاربری کشاورزی و نیز مطالبات ورزشی، احداث استخر و آموزشی و درمانی به تصویب رسید.
مرتصوی تاکید کرد:مصوبات این سفر مورد رصد و ارزیابی قرار می‌گیرد و در آینده سفری به مناطق غرب، شمال و مناطق۱۵گانه صورت می‌گیرد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این جلسه  با بیان اینکه بازگرداندن اتباع خارجی غیرمجاز  از دغدغه‌های مردم منطقه شرق است گفت:در خصوص اتباع خارجی نه باید افراط و نه تفریط داشته باشیم، مهاجرپذیری یکی از مسائلی است که در همه کشور‌های دنیا وجود دارد و کشور ما و اصفهان نیز از آن مستثنی نیست.

محمدرضا جان‌نثاری افزود: در مورد بازگرداندن اتباع خارجی غیرمجاز آنچه که موجب نگرانی شده تحلیل بافت جمعیت در برخی مناطق اصفهان به دلیل حضور اتباع خارجی است.


 او  با اشاره به اینکه ساماندهی اتباع خارجی نخستین رویکردی است که در این خصوص دنبال می‌کنیم گفت: هرچند که در ۱۲ شهرستان استان ممنوعیت حضور اتباع را داریم، اما این قانون در دوره‌هایی مورد بی‌توجهی قرار گرفته و اکنون با مشکلاتی مواجه هستیم.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: سال گذشته بیش از ۶۰ درصد از اتباع خارجی غیرمجاز را دستگیر و به صورت روزانه چند هزار نفر را به کشورشان بازگرداندیم.


جان‌نثاری خاطرنشان کرد: معتقد هستیم حتی یک تبعه خارجی غیرقانونی نیز نباید در کشور و استان اصفهان حضور داشته باشد از این رو بازگرداندن اتباع غیرمجاز را با جدیت ادامه خواهیم داد هرچند که نیاز است مردم نیز در این خصوص همکاری و همراهی داشته باشند.


او ادامه داد: در مورد حضور اتباع خارجی غیرمجاز در بخش مرکزی اصفهان نیز با همکاری فرماندار اصفهان تلاش می‌کنیم تا این موضوع را ساماندهی کنیم.

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه بخش مرکزی شهرستان اصفهان قلب منطقه شرق استان است،  گفت: بخش مرکزی اصفهان یک بخش مهم پر تردد است، اما در بدترین شرایط جاده‌ای به سر می‌برد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنوز مطالبه مردم در موضوع روکش آسفالت در شرق اصفهان محقق نشده ادامه داد  : زیر گذر زردنجان نیاز به عزم جدی در زمینه عمرانی و رفع نقاط حادثه‌خیز دارد.


او تصریح کرد:مهمترین مسئله شرق اصفهان آب و وابستگی معیشت مردم به کشاورزی است، اما در این زمینه هنوز تلاش‌های ما برای تحقق مطالبه کشاورزان به ثمر نرسیده است.

 فرماندار اصفهان نیز با اشاره به اینکه اصفهان شهرستان برخورداری نیست، گفت:این نابرخورداری موجب شده است که در اعتبارات و بودجه‌های کشور موانعی بر سر راه ادارات کل قرار گیرد.


محمدعلی احمدی افزود: در منطقه شرق اصفهان و نیز حلقه چهارم ترافیکی شرق اصفهان در منطقه ۱۵ بازدید میدانی، مردمی و امیدآفرینی بین مردم منطقه صورت گرفت.


فرماندار اصفهان ادامه داد؛ پیش‌بینی شده در روز‌های آینده از نقاط مختلف شهری اصفهان، مناطق حاشیه‌ای و منطقه‌ای بازدید و ظرفیت‌ها احصاء شود.


وی ادامه داد:مشکلات و چالش‌ها و ظرفیت اقتصادی بررسی شده است، اما به نظر می‌رسد، باید نگاه برخوردار به اصفهان داشت.
احمدی گفت: در برخی از امور نیز غفلت‌هایی هم در شهرستان‌ها صورت گرفته، اما این مسئله به شهرستان‌های هایی که نماینده‌ای ندارد برمی‌گرد که این مستلزم تدابیر ویژه است.

 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اینکه در این محدوده ۱۸۰ روستا وجود دارد گفت:در ماه‌های پیش رو باید وقت بیشتری برای اقدامات مشترک بگذاریم، زیرا همکاری بین بخشی یک ضرورت است.


عباس مقتدایی افزود:استاندار اصفهان باید در عملکرد مدیران بازنگری و ارزیابی انجام دهد، زیرا بخشی از انجام کار به مدیران و نحوه فعالیت آنها برمی‌گردد.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس دوازدهم در آستانه شکل گیری است و از این پس سرمایه اجتماعی برای ما بسیار اهمیت دارد و همکاری مجلس و دولت می‌تواند به بالاترین سطح سرمایه اجتماعی برسد.


او  ادامه داد: جلسه مشترکی برای وفاق و همدلی بین نمایندگان مجلس اصفهان برگزار شده و انتظار همکاری متقابل نمایندگان مجلس و استانداری را داریم.


به گزارش ایرنا، احداث کلانتری درحصه، زیار، بهارستان، شهید کشوری، رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در شهرستان‌های بخش مرکزی، تکمیل طرحهای نیمه تمام ورزشی، پیشبینی ایاب و ذهاب دانش‌آموزان روستای محمدآباد، احداث کتابخانه، رفع معضلات زیست محیطی واحد‌های دامداری بزرگ، شبکه فاضلاب قهجاورستان، رفع مشکل آب و مخرن ذخیره آب، احداث جاده دسترسی پل راه آهن زردنجان بخشی از مصوبات جلسه ۶ ساعته شورای اداری بود.


بخش مرکزی اصفهان شامل ۶ دهستان به نام‌های براآن شمالی، براآن جنوبی، جی، کرارج، قهاب شمالی و قهاب جنوبی و ۳ شهر به نام‌های بهارستان، قهجاورستان و خوراسگان است که تعداد ۷۸ روستا و تعدادی مزرعه است.

 حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از محور ورودی اشکاوند و محور دشتی، حضور در کبوترآباد، کاروانسرای شهر زیار و محل احداث کلانتری، کوره‌های گچ، مزرعه گورت، رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان، مسکن مهر و اقدام ملی قهجاورستان، دیدار با منتخبین و مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان، دیدار مردمی و برگزاری شورای اداری استان و شهرستان (ویژه شرق شهرستان اصفهان) از جمله برنامه‌های استاندار اصفهان در این سفر شهرستانی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب