Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، قاسم رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل  در جمع خبرنگاران گفت: برای دریافت بسته‌های حمایتی نیاز به مراجعه به مراکز بهزستی سطح استان نیست.

وی افزود: اطلاعات افراد تحت حمایت برای دریافت سبد کالا در سامانه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت شده که تا دو هفته آینده تکلیف افراد جامانده‌ای که بسته‌های حمایتی را دریافت نکرده‌اند مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: در هفته‌های آینده اطلاع‌رسانی لازم درخصوص توزیع سبد حمایتی کالا به گروه‌های مختلف مردمی صورت خواهد گرفت.

رحیمی اضافه کرد: آن دسته از افراد واجد شرایطی که بعد از دو هفته مشمول طرح حمایتی نشده‌اند، اقدام به ثبت‌نام در سامانه‌های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی کنند.

وی با اشاره به اینکه معیار افراد برای بهره‌مندی از سبد کالا و خانواده‌های کم درآمد به زودی اعلام خواهد شد، گفت: سطح درآمدی افراد واجد شرایط پس از ثبت نام در سامانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت که بعد از سپری کردن همه مراحل این بسته‌های حمایتی توزیع خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: برای دریافت بسته حمایتی اطلاعات هویتی و بانکی خود را به هیچ شماره‌ای پیامک نکنند تا مورد سوء استفاده سودجویان قرار نگیرند.

انتهای پیام/ی

 

توزیع بسته های حمایتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حقوق و بسته‌های حمایتی به نمایندگان المپیکی

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گفت: پرداخت حقوق و بسته‌های حمایتی به صاحبان سهمیه‌ المپیک تا پایان اسفند ماه پرداخت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محمد تابع رئیس مرکزنظارت بر تیم‌های ملی ضمن بیان این مطلب در ادامه خاطر نشان کرد: بسته های حمایتی بازی‌های المپیک 2024 پاریس که در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در سال 1402 و هیئت اجرایی مصوب شده بود، طبق این مصوبات از دی ماه تا هم اکنون  یعنی  پایان اسفند اجرایی شد.

وی افزود:این بسته‌های حمایتی شامل پاداش کسب سهمیه بود که بطور کامل به حساب فدراسیون‌ها واریز شد تا به ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک 2024 شده اند،  پرداخت شود.

تابع تصریح کرد: بخش دیگر این بسته‌های حمایتی شامل حقوق ورزشکاران است که ما با عنوان کمک هزینه به آنان پرداخت کردیم؛ مبلغ پایه این کمک هزینه از 15 میلیون تومان شروع می‌شود و برای کسانی که موفق به کسب سهمیه شده‌اند تا مابقی افراد که به ترتیب شانس کسب مدال طلا و نقره دارند که آن هم تمام و کمال در ماه‌های دی، بهمن و اسفند  پرداخت شد.

سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی در خاتمه اظهار داشت: مورد بعدی مربوط به سرانه اردوی ورزشکاران است که روزانه مبلغ سه میلیون تومان به ازای ورزشکار، حریف تمرینی و همچنین مربیان رشته هایی که شامل‌شان می شد نیز به فدراسیون‌ها پرداخت شد. آخرین بخش نیز سرانه اعزام بود که به ترتیب  به فدراسیون‌ها پرداخت شد؛ آخرین مرحله پرداخت این سرانه نیز در اسفند ماه به صورت تمام و کمال واریز شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت حقوق و بسته‌های حمایتی به نمایندگان المپیکی
  • پیش‌بینی بسته حمایتی برای خانواده آسیب‌دیدگان اجتماعی
  • ارائه خدمات تعمیر خودرو برای تاکسیرانان تهرانی
  • جلسه شورای عالی کار با وزرای کار و صمت ادامه دارد
  • اهدای ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده آسیب دیدگان اجتماعی
  • یک سوم جامعه هدف در خوزستان از طرح «فجرانه» استفاده کرد
  • اهدای ۵۰ هزار بسته به خانواده‌های کم‌بضاعت پایتخت
  • ارائه بسته حمایتی به خانواده های نیازمند در تهران
  • برقراری ارتباط آنلاین پلیس راهور و بیمه تا اوایل سال جدید
  • ۳۷ هزار نفر در سیستان و بلوچستان شاغل شدند