Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@13:45:09 GMT

ترکیب تیم الماس شهر قم تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۱۵۹۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در حالی که لیگ دسته یک فوتسال باشگاه های کشور در تعطیلات نیم فصل به سر می برد، مدیران تیم فوتسال الماس شهر قم با قطع همکاری با سید وحید غیاثی،  محمد قاسمی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کردند.

الماس شهر که با 5 امتیاز در قعر جدول گروه یک لیگ دسته اول فوتسال ایستاده است، تمرینات پیش فصل را با غیاثی آغاز کرد، ولی به یک باره بهرام وفایی جایگزین وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج ناامید کننده الماس در میانه نیم فصل بار دیگر غیاثی را جایگزین وفایی کرد ولی تداوم نتایج ضعیف، منجر به کنار رفتن دوباره سیدوحید غیاثی از سرمربی گری الماس شهر شد و حالا نماینده قم نیم فصل دوم را محمد قاسمی آغاز می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قم تیم الماس شهر کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟

سریال «بدل» به کارگردانی علی مشهدی که قرار بود در کنداکتور ایام نوروز باشد که به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد قرار است بعد از «هفت سر اژدها» سر از شبکه سه درآورد. کارگردان این سریال در تازه‌ترین اظهارات خود اعلام کرده است که «بدل» در مراحل پایانی تدوین و صداگذاری است و ۱۰۰ درصد بعد از «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق از جمله بازیگرانی‌اند که در سریال تلویزیونی «بدل» بازی می‌کنند. همچنین چند بازیگر جدید هم در این سریال معرفی می‌شوند که از جمله آن می‌توان به فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی اشاره کرد.
علی مسعودی معروف به علی مشهدی همچون کار‌های دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در ۲۶ قسمت آماده پخش خواهد شد. او که بازیگر و نویسنده مجموعه‌های طنز است در چند سال اخیر بیشتر خودش کارگردان آثار و نوشته‌هایش بوده است. او در این سریال هم به ایفای نقش پرداخته است.

«بدل» در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

علی مشهدی کارگردانی سریال‌های «آخرخط» و «نوروز رنگی» را در کارنامه دارد و همچنین نویسندگی سریال‌های کوچه اقاقیا، سه دونگ سه دونگ، ساعت خوش و سه در چهار را بر عهده داشته است. حمد معظمی به‌تازگی در گفت‌وگویی با تسنیم اعلام کرد که تصویربرداری سریال «هشت پا» که در سکوت خبری اتفاق افتاد به پایان رسیده است. مدتی پیش سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگو و معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس از پشت صحنه این مجموعه دیدن کرد و در سخنانی اهمیت ساخت فیلم‌های پلیسی و تأثیر آن در بالا رفتن آگاهی خانواده‌ها در خصوص برخی موضوعات که جوانان و فرزندان آنها را تهدید می‌کند (اشاره به بلای خانمان‌سوز مواد مخدر، اعتیاد و برخورد پلیس با سوداگران مرگ) پرداخت و به فیلم‌سازان با توجه به نیاز‌های جامعه و استقبال بسیار زیاد مردم از ژانر‌های پلیسی، در خصوص ساخت فیلم‌های هنری فاخر تاکید کرد.

سردار منتظرالمهدی همچنین از ساخت چندین سریال دیگر از جمله؛ ناریا، ازازیل، هشت‌پا، دفتر یادداشت، غریبه و بازنده خبر داد و گفت: ژانر‌های پلیسی دارای جذابیت‌های خاصی است از این رو مخاطبان بسیاری خصوصا بزرگسالان را به سمت خود سوق داده است، بنابراین باتوجه به اهدافی که داریم، باید با ساخت فیلم‌های پلیسی، شرایطی فراهم کنیم تا خانواده‌ها با استقبال بیشتری به تماشای ژانر‌های پلیسی بپردازند. خنه سریال جدید کارگردان «بچه‌مهندس»

علی غفاری این روز‌ها کارگردانی سریال «رخنه» را برعهده دارد، یک درام معمایی با محوریت هوافضاست که سال گذشته کلید خورد. داستان این سریال به اقتدار موشکی ایران برمی‌گردد که بازیگران مختلفی در آن به ایفای نقش می‌پردازند و مهدی شفیعی، تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، نادر فلاح، سپیده خداوردی، مریم کاویانی رامتین خداپناهی، علیرام نورایی، از جمله بازیگرانی‌اند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. علی غفاری پیش از این فیلم و سریال‌های مختلفی را به تولید رسانده که «بچه‌مهندس» از جمله آنها است.

منبع: رکنا

tags # سریال ، تلویزیون ، صدا و سیما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت