Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@06:35:21 GMT

محفل انس با قرآن در ابهر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۱۶۲۰

محفل انس با قرآن در ابهر برگزار می‌شود

اسلام ولی، مربی جلسات قرآنی مسجد جامع شناط شهر ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: این مراسم شامگاه یکشنبه 4 آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با اجرای برنامه‌های قرآنی توسط «حسن سلیمانی» حافظ کل قرآن کریم و دارنده رتبه‌های بین‌المللی و «سید رضا حسینی» قاری ممتاز و دارنده رتبه برتر مسابقات کشوری در رشته ترتیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مربی قرآنی خاطرنشان کرد: عصر یکشنبه 4 آذرماه نیز استادان میهمان، نشستی صمیمی با جمعی از قاریان و حافظان قرآن شهرستان ابهر در محل مسجد جامع شناط خواهند داشت و در این نشست تعدادی از قاریان و حافظان به تلاوت خواهند پرداخت.
به گزارش ایکنا، مسجد جامع شناط در شهر ابهر، خیابان دکتر بهشتی، روبه‌روی آستان امامزاده اسماعیل (ع) واقع شده و جلسات هفتگی آموزش قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل‌خوانی در این مسجد در حال برگزاری است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان محفل انس با قرآن قرائت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمیم عطر قرآن در سنندج پیچید + فیلم

هم‌زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن در مسجد جامع سنندج، شمیم عطر قرآن در شهر پیچیده و مشام جان را نوازش می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رمضان ماه مهمانی بزرگ الهی است که دروازه‌های مهمان سرای بزرگ الهی گشوده می‌شود و شمیم دل نواز عطر بهشت ربانی، مشام جان‌های عشاق را می‌نوازد و سرود و عشق وصل را در دل عاشقان می‌انگیزد. رمضان ماه نزول رحمت و فرود عزت و عروج عبادت و صعود طاعت و سپر محکم خداوند است که همگان را از عذاب اخری مصون و محفوظ می‌دارد.

ویژه برنامه قرآنی «بهار در بهار» هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان در مسجد جامع سنندج به صورت روزانه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

این مراسم جزءخوانی هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان و در مسجد جامع برگزار و روزه‌داران و مردم مؤمن و متدین این شهر با شرکت در آن، به صورت دست‌جمعی قرآن کریم را تلاوت می‌کنند.

امسال نیز مطابق با رویه سابق، این مراسم پیش از از افطار برگزار و حضور همه اقشار مردمی و مهمانان باعث پربارتر شدن این مراسم نوروزی شده است.

تلاوت مجلسی قرآن توسط قاریان ممتاز بومی، بررسی نکات قرآنی توسط دبیر محفل و طرح سؤال روزانه و اهدای جوایز به 5 نفر برگزیده از جمله بخش‌های این محافل معنوی است. در ادامه گزارش ویدوئویی خبرنگاران تسنیم از این مراسم را می‌بینید.

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • آموزش قرآن در مسجد جامع شهر گوگد گلپایگان
  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • شمیم عطر قرآن در سنندج پیچید + فیلم
  • محفل انس با قرآن برگزار می شود
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برپایی بزرگترین محفل قرآنی ایران
  • محفل انس با قرآن در مسجد جامع کبیر یزد برگزار می‌شود
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد