Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ حسین درویشی ، فر مانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس در تشریح برنامه های هفته بسیج ضمن گرامی داشت این هفته اظهار داشت : بیش از100 برنامه فرهنگی ،هنری و ورزشی به مناسبت هفته بسیج درشهرستان بندرعباس برگزار می شود.

سرهنگ درویشی، با اشاره به خدمات بسیج اظهار داشت: امروز تلاش و خدمات بسیج بر هیچ کسی پوشیده نیست ،امروز بسیج به عنوان میدان دار در عرصه های علمی و فرهنگی اجتماعی و امنیتی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته بسیج , هفته به اقتدار گذاشتن دستاورد بسیج در عرصه های مختلف , علمی , فرهنگی و امنیتی است.

وی، در ادامه افزود :امروز ملت ها ی منطقه با الگوی گرفتن از بسیج مستضعفین، توانسته که داعش راکه در واقع بزرگترین خطر خاورمیانه و جهان مطرح است را به واسطه همین تفکر بسیجی بیرون کنند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر عباس , بر گزاری نشست های اخلاقی و بصیرتی, بر گزاری یادواره شهدا, بر گزاری مسابقات ورزشی , افتتاح پروزه های سازندگی و محرومیت زدایی , اردوی جهادی , بر گزاری کارگاههای مهارت آموزی در سطح محلات, ویزیت رایگان, دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران, غباروبی گلزار شهداء , همایش مردا ن بی ادعا ، را از مهمترین بر نامه های هفته بسیج نام برد. سرهنگ درویشی، اظهار داشت : بسیجیان شهرستان بندرعباس همراه با بسیجیان سراسر کشور در 5آذر در مراسم شکوه پایداری حضور خواهند یافت و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت و بار دیگر مشت محکمی به دهان استکبار خواهند زد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون