Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی نبود که از معرفی رسمی Galaxy Note 9 گذشته بود و شایعات درباره پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S10 شروع به شکل گرفتن کرد. از همان ابتدا شایعات مشخص کردند که علاوه بر مدل معمولی و مدل پلاس Galaxy S10، این گوشی هوشمند یک مدل دیگر هم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه منابع خبری حدس زده بودند که مدل ارزان‌تر این پرچمدار یک گوشی خواهد بود که مانند گوشی‌های قبلی سامسونگ، صفحه نمایشی مسطح دارد. سامسونگ به تازگی تأیید کرده است که این شرکت قصد دارد یکی از مدل‌های Galaxy S10 را با نمایشگر مسطح بسازد.

کمپانی کره‌ای سامسونگ در حال آماده کردن نسل بعدی نمایشگرهای OLED است که به نام M9 شناخته خواهد شد و در Galaxy S10 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بر اساس گزارش‌هایی که از این کمپانی منتشر شده، چندین مورد درباره تغییر مواد شیمیایی مورد استفاده در این نمایشگرها دیده می‌شود که باعث تغییر برخی جزئیات در نمایشگر سه مدل آن خواهد شد. سامسونگ در نظر دارد یک مدل Galaxy S10 را با صفحه نمایش مسطح معرفی کند که اندازه آن هم 5.8 اینچ خواهد بود. در کنار این مدل، یک گزینه 5.8 اینچی با کناره‌های خمیده هم وجود خواهد داشت. بالاترین نسخه Galaxy S10 نمایشگری خمیده به اندازه 6.2 اینچ خواهد داشت.

همانطور که پیش از این گفته شد، سامسونگ برای تولید صفحه نمایش‌های جدید خود قصد دارد از مواد شیمیایی جدیدی استفاده کند. به همین منظور این شرکت سراغ تأمین‌کنندگان جدیدی رفته است و با کمپانی‌های جدیدی به منظور استفاده از مواد شیمیایی ارگانیک برای زیر پیکسل‌های قرمز، سبز و آبی در حال همکاری است. این مواد شیمیایی برای نسل M9 استفاده می‌شوند و جای مواد اولیه شیمیایی نمایشگرهای M8 را خواهند گرفت. صفحه نمایش M8 برای Galaxy S9 و Note 9 استفاده شده بود.

حتما می‌دانید که اپل برای تولید نمایشگرهای آیفون‌های خود با کمپانی سامسونگ همکاری می‌کند. نکته جالبی که این گزارش مشخص کرده این است که مواد شیمایی مورد استفاده برای نمایشگرهای آخرین مدل‌های آیفون اپل با نام خاص LT2 شناخته می‌شوند. این می‌تواند تفاوت میان AMOLEDهای ساخته توسط سامسونگ برای گوشی‌های سری گلکسی و آیفون باشد.

در وبسایت‌های مختلف، دو طرح از نمایشگرهای متفاوتی که برای سری Galaxy S10 در نظر گرفته شده است، به اشتراک گذاشته شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را از نظر بگذرانید.

بیشتر بخوانید: احتمال تولید سامسونگ Galaxy Note ۱۰ با نمایشگر ۴K

انتهای پیام/

سامسونگ یکی از مدل‌های Galaxy S10 را با نمایشگر مسطح تولید می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری سامسونگ فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟

فرارو- آیفون 13 پرو مکس بدون توجه به حضور مدل‌های سری ۱۴ و ۱۵ اپل کماکان گرانقیمت‌ترین گوشی موبایل در ایران است.

قیمت آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت با پارت‌نامبر ZZA تا حدود ۱۳۵ میلیون بالا رفته و خود آیفون 13 معمولی با پارت‌نامیر CH دست‌کم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

ردمی A2 پلاس آن طرف ماجرا جزو ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار است و با ۶۴ گیگ فضای ذخیره‌سازی قریب چهار میلیون فروخته می‌شود.

گلکسی A55 سامسونگ جزو نوبرانه‌های بازار است و این یکی در دسته میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد. مدلی که با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

پوکو X6 پرو که یکی دیگر از قدرتمندترین میان‌رده‌های بازار است، از A55 سامسونگ ارزان‌تر است و می‌شود با حدود ۱۷ میلیون سراغ خرید پوکو X6 پرو رفت. قیمت روز گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

9 میلیون تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

41 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

135 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • اومودا 7 و اکسلانتیکس ES؛ دو خودرو جدید چری در راه بازار / نمایشگر بزرگی که حالت کشوئی دارد! (+تصاویر)
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد