Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@18:27:01 GMT

هر سیخ دل و جیگر ۳ هزار تومان است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۱۸۸۲

به گزارش پارس نیوز، 

غلامحسین شیرازی رئیس اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه درباره وضعیت دل و جگر و قلوه در بازار اظهار کرد: اگر کشتاری وجود داشته باشد تهرانی‌ها روزی ۵ تن دل و جگر مصرف می‌کنند.

وی با اشاره به تعداد اندک کشتارگاه در تهران، افزود: در حال حاضر ۲۰ کشتارگاه در تهران فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: توزیع گسترده تخم‌مرغ‌های وارداتی با نرخ مصوب/ روند نزولی قیمت گوشت گرم در بازار آغاز شد 

رئیس اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه، با اشاره به صادرات بی رویه قاچاق گوسفند زنده به کشور‌های عربی، تصریح کرد: باید راهکاری برای حل این موضوع مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرازی، تأکید کرد: مردم می‌توانند با خیال راحت دل، جگر و قلوه مصرف کنند، چرا که آنچه در واحد‌های صنفی تهیه می‌شود، تماما از سوی کشتارگاه‌ها تأمین شده و نمایندگان دامپزشکی نظارت کامل بر سلامت مواد دارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه،  اظهار کرد: هم اکنون هر سیخ دل و جیگر ۳ هزار تومان است.

 شیرازی در پایان گفت: امیدواریم تلاش و راهکار‌هایی برای صنف دل و جگر و قلوه درنظر گرفته شود که قاچاق این صنف هم به حداقل برسد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گوشت قاچاق سلامت سلامت قاچاق گوشت پارس دل جگر پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین افضلی در نشست بررسی مسائل و مشکلات کشتارگاه صنعتی اراک گفت: وضعیت کشتارگاه به لحاظ بهداشتی و زیست محیطی در حد مطلوب و پاسخگوی نیاز شهرستان نیست.

وی بر ضرورت حل مشکلات کشتارگاه اراک با قید فوریت تأکید کرد و ادامه داد: توجه جدی به سلامت و امنیت غذایی و رعایت قوانین و مقررات مرتبط با بهداشت باید در دستور کار قرار گیرد.

افضلی، با اشاره به نظارت بر کشتارگاه‌های استان مرکزی در اراک افزود: نوروز امسال در راستای اجرای بازرسی‌های سرزده از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی، از این واحد بازدید و موارد شناسایی شد.

در این نشست مسؤولان و مدیران، با تأکید بر اهمیت موضوع و مشکلات سلامت و بهداشت کشتارگاه اراک، اقدامات اصلاحی صورت گرفته در راستای حل نواقص این واحد صنعتی را ارائه و برنامه‌ها و نقطه نظرات خود را برای اصلاح فرآیندهای کشتارگاه صنعتی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عرضه گوشت سالم به بازار را بیان کردند.

کد خبر 6100365

دیگر خبرها

  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • قیمت طلا امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هشدار مقام اتحادیه اروپا به چین درباره صنعت زدایی
  • قیمت طلا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟