Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- مدير شهرسازي و معماري اداره کل راه و شهرسازي هرمزگان از تصويب طرح تفصيلي شهر سرگز احمدي در شورايعالي شهرسازي و معماري ايران خبر داد.

به گزارش ايرنا، ابراهيم رستم گوراني دوشنبه شب در نشستي در همين رابطه با اشاره به ابلاغ اين مصوبه و جزئيات طرح توسعه و عمران (جامع) و تفصيلي شهر سرگز احمدي گفت: براساس مطالعه صورت گرفته، اهداف پيش بيني شده جهت توسعه اين شهر در افق 10 ساله اين طرح محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين شهر در سال 90 داراي يکهزارو 170نفر جمعيت بوده که در افق 1405 با محدوده اي به ميزان 135 هکتار و جمعيت دو هزار نفر پيش بيني شده است.
گوراني با بيان اينکه نرخ رشد پيشنهادي در اين دوره 7/4درصد است، گفت: مساحت حريم پيشنهادي اين شهر نيز 925 هکتار است که در آن با توجه به وجود ظرفت هاي بالقوه طبيعي نقش و عملکرد غالب گردشگري و کشاورزي نيز ديده شده است.
وي بيان داشت: با توجه به اينکه زمان زيادي از ارتقاي سرگزاحمدي به شهر نمي گذرد،ضرورت برنامه ريزي براي توسعه اين شهر تازه تاسيس و لزوم خدمات رساني بيشتر در قالب طرح هاي توسعه و عمران شهري به ويژه طرح جامع و تفصيلي اين شهر از اهميت ويژه اي برخوردار است.
مدير شهرسازي و معماري اداره کل راه و شهرسازي هرمزگان خاطرنشان کرد: استراتژي اصلي در طراحي اين شهر، الگوي توسعه درون زا و استفاده حداکثري از زمين و صرفه اقتصادي است.
گوراني تصريح کرد: اميدواريم با توجه به اهميت اجراي طرح هاي عمراني در اين شهر، طي يک يا دو ماه آينده طرح تفصيلي شهر سرگز احمدي به تصويب مراجع ذيربط برسد.
شهرستان حاجي آباد در 170 کيلومتري شمال بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و شهر سرگز احمدي از توابع اين شهرستان و در فاصله 122 کيلومتري شرق آن واقع شده است.
7198/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، اظهار داشت: تمرکز اتاق بازرگانی در مباحث سرمایه گذاری بیشتر است وباید تعاملات با راه و شهرسازی در راستای بهره مندی از این ظرفیت گسترش یابد.

وی ادامه داد: هموارسازی مسیر برای فعالیت سرمایه گذاران از مهمترین عوامل برای توسعه استان به شمار می‌رود و این مساله نیز در کانون توجه راه و شهرسازی قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: جذب سرمایه گذار برای انبوه سازی و توسعه طرح‌های مسکن در راستای اجرای سیاست‌های دولت و خانه دار کردن آحاد مردم از مهمترین مسائل است.

دیگر خبرها

  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس