Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@17:55:37 GMT

مراسم سالگرد آیت‌الله بهاءالدینی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۱۹۲۲

مراسم سالگرد آیت‌الله بهاءالدینی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ مراسم بیست‌ویکمین سال ارتحال آیت‌الله سیدرضا بهاءالدینی امشب، 29 آبان ماه، با حضور قشور مختلف مردم و روحانیون در مسجد اعظم برگزار خواهد شد.

در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم برپا می‌شود، شخصیت‌های سیاسی و دینی از جمله مراجع معظم تقلید و یا نمایندگان بیوت ایشان، همچنین اعضای خبرگان رهبری، جامعه مدرسین، فضلا و علما حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه تهران در این مراسم به سخنرانی می‌پردازد و به جایگاه علم، عالم و شخصیت این عالم فرزانه و استاد عرفان و اخلاق حوزه خواهد پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا صدیقی بهاءالدینی ارتحال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در یادمان این شهید

امیر سلیمان طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حضور مردم شهیدپرور کرمانشاه و سایر استان‌های کشور مراسم گرامیداشتی به مناسبت سالروز رشادت شهید شیرودی در عملیات آزادسازی بازی دراز در یادمان شهید شیرودی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه در یادمان شهید شیرودی واقع در تپه روستای زرین‌جوب در شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور عموم مردم و مسئولان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا تصریح کرد: سخنران ویژه این مراسم سرتیپ دوم محسن صادق‌نیا، مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش خواهد بود.

کد خبر 6100003

دیگر خبرها

  • نظریه ولایت فقیه آیت‌الله لاری تفاوتی با نظر امام (ره) ندارد
  • پدری که از فرصت‌های روزمره استفاده می کرد تا از حقایق عالم بگوید
  • آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد
  • برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در یادمان این شهید
  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود