Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- هلند توانست صعودي دراماتيک به دور نهايي جام ملت هاي اروپا داشته باشد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، دوشنبه شب دور گروهي رقابت هاي جام ملت هاي اروپا با برگزاري 9 بازي ديگر ادامه پيدا کرد. از سطح اول در گروه اول، تيم هاي آلمان و هلند به تساوي 2-2 رضايت دادند تا هلند با 7 امتياز و به دليل تفاضل گل بهتر نسبت به فرانسه به دور نهايي صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان هم با 2 امتياز به دسته پايين تر سقوط کرد.
پس از همکاري با کروس، شولتس در دقيقه 41 از سمت چپ فرار کرد و ارسال زيبايي به داخل محوطه جريمه داشت که اتفاقا با ضربه سر گرنابري هم همراه شد ولي با فاصله‌اي چند سانتي متري از کنار دروازه راهي اوت شد. در دقيقه 45، ديلروسون به جاي بابل مصدوم براي هلند به زمين آمد. پاس در عمق گرنابري در دقيقه 62 با تغيير مسير ورنر و فريب تته دنبال شد ولي شوت پاي چپ مهاجم لايپزيش راهي به دروازه نيافت. در دقيقه 79 حرکت انفرادي ممفيس ديپاي با شوت کم ارتفاع اين بازيکن از سمت چپ محوطه جريمه همراه شد ولي نوير به خوبي توپ را از دروازه‌اش دور نگه داشت.
آلمان 1-0 هلند؛ ورنر (9): کروس در سمت چپ زمين توپ را گرنابري و او هم آن را به تيمو ورنر رساند تا اين بازيکن پس از کنترل توپ، با ضربه والي خود توپ را به گوشه سمت چپ دروازه بفرستد.
آلمان 2-0 هلند؛ سانه (20): پاس پشت دفاع کم نظير توني کروس توسط سانه کنترل و به سمت پاي چپش هدايت شد تا اين وينگر با شوت زميني خود از بيرون محوطه جريمه که البته با برخورد به مدافع حريف تغيير مسير هم داد، اختلاف را به دو گل افزايش دهد.
آلمان 2-1 هلند؛ پرومس (85): تيم ميزبان پس از سانتر بليند در دفع توپ ناکام بود تا دي يونگ توپ سر درگم را در اختيار بگيرد و آن را به ده رون بسپارد؛ پاس اين هافبک براي پرومس، با شوت پاي راست وينگر سويا از پشت محوطه جريمه همراه شد تا دروازه نوير به زيبايي باز شود.
آلمان 2-2 هلند؛ فن دايک (90): ارسال ويلهنا از سمت راست پس از اثر گذاري مدافع سفيد پوش در تير دورتر به فن دايک پيش تاخته رسيد تا ضربه سر اين بازيکن، همه چيز را مساوي کند.

از سطح دوم در گروه اول، تيم جمهوري چک با يک گل از سد اسلواکي گذشت. از اين گروه تيم اوکراين صعود کرد و اسلواکي هم سقوط کرد. از سطح دوم در گروه چهارم، تيم هاي دانمارک و ايرلند به تساوي بدون گل دست يافتند. از اين گروه دانمارک صعود کرد و ايرلند به دسته پايين تر سقوط کرد.
از سطح سوم در گروه سوم، بازي تيم هاي بلغارستان و اسلووني مساوي شد و تيم نروژ با دو گل مقابل قبرس به پيروزي رسيد. از اين گروه تيم نروژ صعود کرد و اسلووني هم سقوط کرد.
از سطح چهارم در گروه اول هم تيم لتوني به تساوي بدون گل مقابل آندورا دست يافت. قزاقستان هم مغلوب گرجستان شد. از اين گروه تيم گرجستان صعود کرد. از سطح چهارم در گروه چهارم، تيم مقدونيه مقابل جبل الطارق پيروز شد و ليخشتن اشتاين مقابل ارمنستان متوقف شد. از اين گروه هم تيمم مقدونيه صعود کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ليگ ملت هاي اروپا آلمان هلند لاله هاي نارنجي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

دورتموند شب گذشته موفق شد با کسب پیروزی 4-2 مقابل اتلتیکو مادرید به جمع 4 تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال