Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@04:07:05 GMT

پیام اسد برای ملک عبدالله دوم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۲۰۴۹

پیام اسد برای ملک عبدالله دوم

رئیس جمهور سوریه در جریان دیدار با هیات پارلمانی اردنی از رئیس این هیات خواست که از قول وی به پادشاه کشورشان مطلبی را برسانند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، بشار اسد رئیس جمهور سوریه پیام شفاهی به عبدالله دوم پادشاه اردن در جریان دیداری که با هیات پارلمانی اردن داشت ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خطاب به عبدالکریم الدغمی نماینده پارلمان اردن و ریاست هیات اردنی که در دمشق به سر می‌برد، گفت: از قول من به پادشاه (اردن) بگویید که من رو به جلو حرکت می‌کنم و به پیش می‌روم و به عقب باز نمی‌گردم.

بشار اسد به هیات پارلمانی اردنی وعده آزادی برخی اردنی‌های بازداشت شده در سوریه را داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روابط سوریه و اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با تاکید بر اینکه برخی اتباع ایرانی زندانی در پاکستان در آستانه آزادی هستند، گفت: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، 28 تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرآیند میان 2 کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /864

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • بحران آزادی بیان به روایت کاریکاتوریست اردنی
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است