Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جمعی از مدیران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز با حضور در منزل شهید مصطفی صدرزاده با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار کردند.

دکتر حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران، دکتر محمود هاشمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه، دکتر رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی، رضا همدانچی مدیرکل روابط عمومی، دکتر حسن زمانی مسئول مرکز نشر و ترویج علوم و معارف دفاع مقدس و دکتر گوهری معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران مرکزی با حضور در منزل شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده با پدر، همسر و فرزندان این شهید والامقام دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم ابراهیم‌پور همسر شهید صدرزاده در این دیدار با اشاره به ویژگی های این شهید مدافع حرم، اظهار داشت: شهید مصطفی صدرزاده متولد شهریور 1365 شهرستان شوشتر استان خوزستان و دانشجوی ورودی سال 87 رشته ادیان و عرفان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بود.

وی ادامه داد: شهید صدرزاده شغل آزاد داشت و پس از حمله داعش به سوریه سال 92 به عنوان آشپز به دمشق رفت و در حرم حضرت رقیه (س) به مدافعان حرم خدمت می کرد، اما از آنجایی که ایشان مربی آموزش نظامی بسیج بود، بعد از اعزام اول تصمیم گرفت به عنوان رزمنده و برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) عازم سوریه شود و لذا ابتدا با رزمندگان عراقی و سپس با هویت افغانستانی و در قالب تیپ فاطمیون به سوریه اعزام شد و بعد از مدتی فرماندهی گردان عمار این تیپ را بر عهده گرفت.

همسر شهید صدرزاده با اشاره به خصوصیت‌های اخلاقی شهید، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز شهید صدرزاده ابراز محبت ایشان به خانواده و دوستانش بود. ایشان علاقه شدیدی به فاطمه دختر کوچک مان داشت، اما این علاقه و مهر پدری ذره ای خلل به اراده ایشان برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) وارد نکرد. زمانی که ایشان در روز تاسوعای سال 94 شهید شدند، محمدعلی فرزند کوچک مان که در سالروز ولادت حضرت علی اصغر(ع) به دنیا آمده بود، 6 ماه داشت.

وی افزود: شهید صدرزاده معتقد بود که هر چه درجه و پست و مقام افراد بالاتر باشد باید خدماتی که دریافت می کند کمتر باشد.

پدر شهید صدرزاده هم با قدردانی از حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در منزل شهید، اظهار داشت: شهید صدرزاده اعتقاد راسخی به بسیج و فرهنگ بسیجی داشت و هر کاری انجام می داد در راستای نشر و اشاعه تفکر بسیجی و انقلاب اسلامی بود و توانسته بود جوانان زیادی را با سلایق و گرایش های مختلف جذب هیات های مذهبی و بسیج کند.

در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از سوی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر نصیرزاده به خانواده شهید صدرزاده اهدا شد.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

امتداد - دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به همراه اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک در مراسم دیدار نوروزی دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور یافتند و ضمن تبریک سال نو و عید نوروز، برای ایشان و خانواده بزرگ ارتباطات کشور، سالی توام با موفقیت و سربلندی مسئلت نمودند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر روز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ در حسینیه پیامبر اعظم (ص) وزارت متبوع برگزار شد، دکتر زارع پور و هیات همراه با مدیران، کارکنان، متخصصان و فعالان خانواده ارتباطات کشور دیدار کردند و فرا رسیدن سال جدید را به آنان، تبریک گفتند و در ادامه دکتر زارع پور در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: خوشبختانه خانواده بزرگ ارتباطات کشور در سال ۱۴۰۲ در بخشهای مختلف خوش درخشید و به دستاوردهای خوبی دست یافت که از جمله آن می توان به تصویب اساسنامه پست بانک ایران اشاره داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه جدی خانواده‌ها به نیاز عاطفی و غریزی جوانان
  • لزوم توجه جدی خانواده‌ها نسبت به نیاز عاطفی و غریزی جوانان
  • دیدار رییس صداوسیما با جمعی از شاعران و نویسندگان
  • دید و بازدید نوروزی جمعی از مدیران قمی با خانواده‌های شهدا
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی به چهار بیمار
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی با چهار بیمار
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم