Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به همت هیات ورزش های ناشنوایان استان زنجان برای اولین بار راهپیمایی خانوادگی ورزشکاران ناشنوا به همراه خانواده های آنها در زنجان برگزار شد.

در این راهپیمایی عده زیادی از ناشنوایان استان زنجان به همراه خانواده های آنان شرکت کرده بودند. در این رابطه رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان زنجان به مواردی اشاره نمود:

سلام و درود خدمت جامعه اندیشمند ناشنوایان استان زنجان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با افتخار در این روز بزرگ آغاز امامت و ولایت آقا امام زمان(عج) از همه دوستان ناشنوا و خانواده های فهیم آنان تشکر و قدردانی میکنیم که با متانت و دوستی کنار هم در راپیمایی ۲۵ آبان ۹۷ استان زنجان که به همت  هیئت ورزش های ناشنوایان استان زنجان برگزار شد شرکت کردند و صفحه جدیدتاریخ جامعه ناشنوایان استان زنجان بوجود آوردند .

این راهپیمایی حرکتی تازه شد برای رفع بسیاری از اختلافات کم ارزش که سالها روی دوستی ها وبرادری های آنها سایه انداخته بود . امیدوارم در ادامه بتوانیم این حرکت را تداوم بخشیم . 

آنچه مهم است اینکه ناشنوایان قدرت یک پارچه بودن خود را درک کنند و متوجه شوند که حقوق آنها در اتحاد و همبستگی بدست می آید. صدای یک ناشنوا به گوش کسی نمی رسد.ولی تشکل های ناشنوایی میتواند حقوق از دست رفته و آینده آنان را تامین کند. اگر این اتفاق مهم شکل بگیرد ناشنوایان رو به پیشرفت قرار میگیرند . 

امیدوارم ناشنوایان و خانواده های محترم آنها , نهاد های مرتبط با ناشنوایان همچون کانون ناشنوایان , سازمان استثنایی,اداره کل بهزیستی ,اداره کل ورزش و جوانان , ادارات و بویژه خیرین فهیم جامعه که پیوسته در جستجوی مکانی برای افزایش صالحات باقیات خود هستند , در ادمه این راه یاریگر ما باشند. 

برای همه ناشنوایان استان زنجان و کشورم آرزوی سلامتی و سعادت را دارم .

                                         داود خیری - رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان زنجان .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صبح جمعه ناشنوایان ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول، پرونده اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک نفر شده بود، با رضایت اولیای دم منتهی به صلح و سازش شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجدسلیمان اتفاق افتاد که منجر به قتل یک خانم می‌شود و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده را تشدید کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر اصلاح ذات‌البین فی ما بین اعضای خانواده، با دستور قضائی وی و پیگیری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده برای حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع شد و با دعوت از اعضای خانواده و برگزاری جلسات متعدد در راستای ایجاد صلح و سازش میان آن‌ها، اقداماتی صورت گرفت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از چهار ماه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچ‌گونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی اضافه کرد: میان اعضای خانواده برادری، صمیمت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با آن به صلح و سازش ختم شد.

کد خبر 747158

دیگر خبرها

  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول