Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@17:40:58 GMT

مشکلی در تامین سهمیه نفت سفید خانوارها وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۲۲۲۰

مشکلی در تامین سهمیه نفت سفید خانوارها وجود ندارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: ذخیره سازی لازم برای تامین سهمیه نفت سفید خانوارها در انبارهای نفت منطقه انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان عصردیروز با چهار تن از فرماندار زاهدان، خاش، سراوان و سیب سوران به طور جداگانه دیدار و در خصوص برخی موضوعات مرتبط با هر فرمانداری گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کورش بالادست مدیر منطقه زاهدان در این دیدارها به بررسی وضعیت توزیع سوخت و سهمیه نفت سفید زمستانی خانوارهای تحت پوشش منطقه و طرح کدینگ کارت های هوشمند سوخت در سراوان پرداخت.
وی با اشاره به توزیع نفت سفید بین حدود پانصد هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید در منطقه گفت: کار توزیع سوخت در تمامی فروشندگی های مراکز شهری، روستایی و عشایری در حال انجام است و همچنین ذخیره سازی لازم برای تامین سهمیه نفت سفید خانوارها در انبارهای نفت منطقه انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
مدیر منطقه زاهدان در ادامه از وضعیت مطلوب ذخیره سازی و توزیع گازمایع خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت خوب ذخیره سازی این فرآورده در استان و زیرساخت مناسب حمل و نقل ریلی مشکلی دراین زمینه وجود ندارد.
بالادست با اشاره به کنترل و بررسی کارت های هوشمند سوخت و تخلفات برخی از دارندگان کارت ها، مسدود و ابطال کردن ۱۴۰ هزار کارت سوخت متخلف در استان را از جمله اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت برشمرد و ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح که از چندماه قبل در جایگاه های سوخت در حال انجام است و نیز الزامی شدن استفاده از کارتهای سوخت شخصی در کل کشور ، دیگر شاهد صف های سوخت نخواهیم بود.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ذخیره سازی بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت اله بیرانوند امروز سی اُم فروردین در نخستین همایش ملی گندم، آرد و نان که در سالن همایش اتاق بازرگانی خرم آباد برگزارشد، با اشاره به اینکه در سه سال گذشته روند خرید گندم افزایشی بوده است، گفت: پیش بینی می شود امسال این میزان افزایش تا بیش از ۶۰۰ هزار تن برسد.

وی اظهارداشت: بیش از ۸۵۰ هزار تن ظرفیت استاندارد ذخیره سازی شامل سیلو‌ها و انبار‌های مکانیزه و ۱۳ کارخانه آرد فعال با ظرفیت تولید بالای ۷۰۰ هزار تن داریم که بیش از ۲.۵ برابر نیاز استان است.

بیرانوند با اشاره به فعالیت دو هزار واحد نانوایی در لرستان گفت: کشاورزان با جهاد خود امنیت غذایی را تأمین می‌کنند و عمده انرژی و کالری مورد نیاز مردم از طریق مصرف نان تامین می‌شود که زنجیره تولید و تامین گندم و نان در لرستان دارای چرخه مناسبی است.

وی گفت: مراکز خرید گندم نقش مهمی در چرخه تولید دارند و در برخی شهرستان‌ها همچون کوهدشت در مدت زمان کوتاه، خرید حجم بالایی از این محصول انجام می‌شود.

معاون اقتصادی استانداری لرستان هم در این همایش گفت: سال گذشته ۲۶ هزار تن گندم در استان صرفه جویی شد.

سیروس ابراهیمی افزود: سرانه مصرف نان در لرستان از ۱۶۷ به ۱۵۲ کیلوگرم کاهش یافته که این میزان صرفه جویی بی سابقه بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی لرستان نیز با بیان اینکه میانگین تولید گندم در کشور ۴.۵ تن در هکتار است، گفت: این آمار در استان ۵.۵ تن در هکتار در اراضی آبی است.

سید عماد شاهرخی عنوان کرد: امسال برخی از کشاورزان توانسته اند حتی تا ۱۱.۵ تن در هکتار نیز برداشت کنند.

لرستان جایگاه هفتم تولید گندم در کشور را دارد.

در پایان این مراسم از ۵۵ کشاورز، نانوا، سیلودار و کارخانه دار آرد لرستان تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • باطل شدن سهمیه آبیاری از زبان کشاورزان نطنز
  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • ۸۵۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای لرستان داریم
  • پیش بینی ذخیره سازی بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • پیش بینی ذخیره ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • زمینه سازی‌های لازم برای مواجهه با سیل انجام شد
  • آیا کیفیت آب سد چمشیر مشکلی دارد؟
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری