Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، دادخدا سالاری افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان ظرف 24 ساعت گذشته سه باند کلان و بین المللی قاچاق مواد مخدر که محموله ها را پس وارد کردن به کشور با استفاده از خودروهای تیزرو از مرزهای شرقی کشور به استانهای عمقی قاچاق می کردند شناسایی و قبل از ترانزیت مواد مورد حمله قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام قضایی تصریح کرد: شامگاه گذشته پس از انجام یکسری اقدامات پیچیده و منسجم اطلاعاتی از سوی افسران اطلاعاتی استان در سه عملیات جداگانه در شهر کرمان سه نفر از اعضای اصلی و سرباندهای کلان قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.
دادستان کرمان گفت: در این رابطه مقادیری سلاح و مهمات جنگی از قبیل اسلحه کلاشینکف و کلت کمری و مقدار یک تن و 300 کیلوگرم تریاک کشف و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
در همین رابطه سیدعلی متولی رئیس دادگاه عمومی نرماشیر نیز از کشف بیش از 300 کیلوگرم از انواع مواد مخدر طی روز گذشته توسط ماموران اداره اطلاعات شرق استان کرمان خبر داد.
3029
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام زمان خودرو روابط عمومی قاچاق مواد مخدر مواد مخدر 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور جدید رئیسی به دستگاه های اطلاعاتی کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که امروز - شنبه - برگزار شد،‌ گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر، اساس کار بر مبارزه با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

بنابر روایت ایسنا، رئیس‌ دولت ادامه داد: جمهوری اسلامی علیرغم وجود تحریم‌ها و تهدیدهای متعدد توانسته در زمینه مبارزه با مواد مخدر موفقیت‌های زیادی به‌دست آورده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌های اطلاعاتی کشور بر شناسایی شبکه‌های توزیع تمرکز کنند. برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است، اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897580

دیگر خبرها

  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • دستور جدید رئیسی به دستگاه‌های اطلاعاتی کشور
  • دستور جدید رئیسی به دستگاه های اطلاعاتی کشور
  • بخش‌های اطلاعاتی بر شناسایی شبکه‌های توزیع مواد مخدر تمرکز کنند