Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري هرمزگان از راه اندازي فروشگاه اينترنتي ويژه فروش محصولات توليدي زنان در روستاهاي استان خبر داد و گفت: با راه اندازي اين فروشگاه، محصولات توليدي زنان روستايي هرمزگان به صورت اينترنتي به فروش مي رسد.

به گزارش ايرنا، نازنين شيباني دوشنبه شب در نشست با نماينده شرکت فروشگاه آنلاين کشور در هرمزگان اظهار داشت: هدف از راه اندازي اين فروشگاه ايجاد فرصت براي همه زنان روستايي با توجه به کم هزينه بودن و درآمدزايي سريع کسب و کارهاي الکترونيکي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: با توجه به ساختار بيشتر روستاها و تک محصول بودن آنها زنان خانواده مي توانند توليدات خانگي و صنايع دستي خود را به صورت الکترونيک و در بازار مجازي به فروش و از طريق پست به سراسر کشور عرضه کنند.
وي تصريح کرد: درابتدا مشخصات افراد در سامانه ثبت و سپس معرفي آثار و محصولات زنان در حوزه صنايع دستي ، صنايع غذايي، صنايع تبديلي و صنايع دريايي انجام مي شود.
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري هرمزگان گفت: به منظور فرهنگ سازي و استفاده بهينه زنان روستايي از بستر فناوري اطلاعات و کسب و کار فضاي مجازي با هدف ايجاد اشتغال هدفمند در همه مناطق استان، آموزش به زنان روستايي با همکاري زنان دهيار در گام نخست انجام مي شود.
يکي از مهم ترين فعاليت هاي زنان به ويژه زنان روستايي در هرمزگان اشتغال در زمينه صنايع دستي است و اين صنايع اهميت بالايي در خوداشتغالي اين قشر دارد و هم اکنون بيش از 50 نفر از زنان در روستاهاي اين استان در حوزه صنايع دستي مشغول به فعاليت هستند.
خود اشتغالي زنان روستايي هرمزگان از طريق گسترش و توسعه صنايع دستي و ديگر صنايع کاربردي در روستاها مي تواند تا حد زيادي نقش زنان را ارتقا داده و شرايط مناسب تري را از لحاظ اجتماعي براي آنان فراهم کنند.
افزايش بهره وري در توليدات بخش کشاورزي و کاهش ضايعات، ارتقاء کيفيت توليدات صنايع دستي در مناطق روستايي، انتقال ارزش افزوده بيشتر به مناطق روستايي و افزايش درآمد روستاييان، اشتغال بخش عمده اي از نيروهاي فعال جامعه روستايي و اشاعه فرهنگ فني و مهيا کردن زمينه لازم جهت ديگر برنامه هاي توسعه روستايي از مهم ترين تاثير اشتغال زنان روستايي در زمينه صنايع دستي است.
7198/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟

تین نیوز

خودرو نیسان ماکسیما یکی از خودروهایی است که با محبوبیت بسیار بالایی در ایران برخوردار است و همچنان محبوبیت و جایگاه خود را حفظ کرده است. کیفیت بالا، طراحی عالی و مشخصات فنی برجسته این خودرو باعث شده تا از زمان ورود به کشور، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گیرد و به یکی از پرفروش ترین خودروهای وارداتی یا مونتاژ داخلی تبدیل شود.

با اینکه خودرو ماکسیما از استهلاک پایینی برخوردار است اما مانند هر خودرو دیگری نیاز به تعمیر و سرویس دارد. پیدا کردن لوازم ماکسیما و قطعات یدکی ماکسیما در بازار به چالش جدی تبدیل شده است.

فروشگاه نیسان کالا که تخصص در واردات قطعات یدکی نیسان از کمپانی اصلی دارد در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی ماکسیما از اصلی ترین فعالان بازار خودرو می باشد.

قیمت لوازم ماکسیما

لوازم یدکی اصلی نیسان ماکسیما و با کیفیت برای خودروی ماکسیما شما را در هر نقطه از ایران تحویل میدهیم. قیمت لوازم ماکسیما به عواملی مانند شرکت سازنده و کیفیت قطعه یدکی ماکسیما بستگی دارد. در هنگام خرید باید به اطمینان از اصلی بودن قطعه یدکی توجه کافی داشته باشید. فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا به عنوان یکی از واردکننده ها و فروشگاه های لوازم یدکی نیسان، اصلیت و کیفیت لوازم یدکی نیسان ماکسیما را تأیید می کند.

لیست قیمت لوازم یدکی ماکسیما در رده متوسط قرار دارد و به راحتی در دسترس می باشد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی، از طریق فروشگاه های اینترنتی نیسان کالا، لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق را تهیه کنید. البته، با توجه به استهلاک بسیار پایین این خودرو، کمتر احتیاج به خرید قطعات آن وجود دارد. همین مسئله، نشان از دوام فنی بالا و کیفیت بالای قطعات است، که باعث شده تا ماکسیما، با گذشت چندین سال از عمر خود، همچنان بازار خوبی داشته باشد.

 

مشخصات شرکت نیسان کالا – وارد کننده و فروش قطعات ماکسیما
فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا
تخصص واردات و فروش لوازم و قطعات یدکی نیسان
محدوده فعالیت  سراسر ایران - فوری در تهران
زمان فعالیت ساعات اداری
آدرس اینترنتی https:// nissankala.com/

 

لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق

برای خرید لوازم یدکی ماکسیما و قطعات اصلی ماکسیما از فروشگاه نیسان کالا در چراغ برق، کلمات "لوازم یدکی ماکسیما" و "لوازم نیسان ماکسیما" را در موتور جستجوی گوگل وارد کرده و جستجو ما را پیدا کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران