Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:01:45 GMT

جایگاه و حقیقت بسیج در جامعه معرفی شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۲۳۱۱

جایگاه و حقیقت بسیج در جامعه معرفی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام شامگاه دوشنبه در دیدار با بسیجیان با اشاره به اینکه جایگاه و حقیقت بسیج در جامعه معرفی شود، اظهار داشت: دستاورد های بسیج در کشر باید معرفی شود.

 نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه بسیج خارچشم دشمنان است، اظهار داشت: بسیج در هر عرصه ای که نیاز باشد حضور می یابد و توطئه های دشمن را خنثی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بسیج تنها یک نیروی نظامی آماده نیست بلکه در تمام بخش ها  می تواند مثمرثمر باشد و هر جا که دولتمردان نیاز داشته باشند می تواند کمک کند.

 نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دشمن در زمان های مختلف برای بسیج خواب آشفته دیده بود، اظهار داشت: دشمن در تلاش است که مردم نسبت به این نهاد دلسرد شوند.

وی اظهار داشت: ماندگاری بسیج به علت شکل گیری یک اخلاص تمام عیار است.

 نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: دستارد های بسیج در جامعه باید معرفی شود.

کد خبر 4463307

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه شهرکرد شهرکرد محمد علی نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه پرداخت الکترونیکی زکات فطره از نظر شرعی اشکالی ندارد، گفت: برنامه ریزی لازم برای معرفی روش‌های نوین جهت پرداخت الکترونیکی زکات فطره و کفارات صورت گیرد که با همکاری دستگاه‌های ذیربط زیرساخت‌های آن فراهم شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، چهلرشنبه، ۸فروردین ماه، در جلسه شورای زکات استان با تاکید بر اهمیت زکات فطره گفت: باید ستادهای ساماندهی زکات فطره در شهرستان‌ها و بخش‌های استان با محوریت ائمه جمعه و بر اساس ضوابط موجود تشکیل شود.

وی ضمن تاکید بر توجیه موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری که در امر جمع آوری زکات فطره فعال هستند، افزود: لازم است نسبت به جانمایی صحیح صندوق های جمع آوری زکات فطره و تذکرات قانونی نسبت به تخلفات احتمالی اقدام شود.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای زکات استان ضمن تاکید بر امنیت صندوق‌های زکات فطره گفت: برای تمام عاملین زکات فطره کارت شناسایی صادر شود و محوریت جمع آوری زکات نیز مصلی‌های سطح استان باشد.

وی ادامه داد: گزارش عملکرد مصارف زکات ها و کفاره های سال‌های گذشته به مردم ارایه شود و نسبت به مساله زکات فطره تبیین صورت گیرد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر استفاده از ظرفیت مبلغان دینی برای تبلیغ و تبیین پرداخت زکات فطره گفت: زکات فطره جمع آوری شده در امور محرومین هزینه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار مداحان و شعرای آیینی با امام جمعه شهرکرد
  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • بسیج اساتید یزد جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه را محکوم کرد
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ جانشین آزمون معرفی شد!
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • ترکیب احتمالی ایران با معرفی جانشین آزمون