Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد، ارائه کمک‌ها برای بازسازی سوریه قبل از آغاز روند انتقال قدرت در این کشور صورت نخواهد گرفت. آفتاب‌‌نیوز : سایت شبکه روسیا الیوم گزارش داد، جاناتان کوهن، معاون نماینده آمریکا در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت در خصوص اوضاع خاورمیانه گفت: تشکیل کمیته قانون اساسی گام اول و محوری برای تحول سیاسی در سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه جهانی تا زمانی که روند سیاسی پایدار در سوریه آغاز نشود حتی به مساله ارائه‌ کمک برای بازسازی سوریه فکر نخواهد کرد.
این مسؤول آمریکایی مقامات سوریه را به تعلل در تشکیل کمیته قانون اساسی متهم کرد و از روسیه خواست از نفوذ خود بر دمشق برای تسریع در این روند استفاده کند.
در کنفرانس مذاکرات ملی سوریه که ۳۰ ژانویه در شهر سوچی روسیه برگزار شد حاضران با تشکیل کمیته قانون اساسی موافقت کردند.
آمریکا بر لزوم تشکیل این کمیته در سریع‌ترین زمان ممکن برای آغاز روند تحول سیاسی در این کشور پافشاری می‌کند.
آمریکا از دوره باراک اوباما رئیس جمهوری سابق این کشور حمایت مالی و نظامی از مخالفان سوریه به عمل آورده است.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۵۷۶۸۹ تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس در استان اعلام شد و مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند برابر سهمیه اختصاص یافته به استان از سهمیه کشوری، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

غزیعلی افزود: با توجه به محدودیت منابع اعتباری اولویت پرداخت با ناوگان فعال مدل پایین، در حال بازسازی، نیاز به بازسازی و دارای کارکرد مناسب (حداقل ۱۲۰ صورت وضعیت) در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.

وی بیان کرد: متقاضیان از امروز ۱۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز می توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t۱۸.rmto.ir ثبت نام کنند.

غزیعلی تصریح کرد: تمامی مراحل ثبت نام و معرفی به بانک به صورت سامانه ای بوده و نیاز به مراجعه حضوری مالکین نیست. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به شرایط و ضوابط تسهیلات اشاره کرد و افزود: شرایط سنی متقاضیان سن ۱۸ تا ۷۰ سال، تقاضای کتبی مالک ناوگان، نرخ سود تسهیلات ۱۵ درصد است، دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه، مبلغ پرداخت تسهیلات بازسازی برای اتوبوس حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان و عدم دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان در سال های گذشته از جمله این شرایط است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی