Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی چمران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اتهامات اخیر پیرامون رد پای پولشویی در شهرداری سابق تهران از سوی اصلاح طلبان اظهار داشت: در سیستم های دولتی و نیمه دولتی مثل شهرداری طرح مسایلی همچون پولشویی بی معنی است، همانطور که درآمد دولت از مالیات است شهرداری نیز درآمد خود را از محل عوارض اخذ می کند، بنا براین منبع درآمد شهرداری مشخص است در حالی که پولشویی در شرایطی معنا دارد که مبدا پول مشخص نباشد و از راه هایی مثل قاچاق به دست آمده باشد در این صورت برای پاک کردن آن نیاز به پولشویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای چهارم شهر تهران با تاکید براینکه مسئله پولشویی و نظایر آن نمی تواند در شهرداری تهران مصداق داشته باشد افزود: قانون مبارزه با پولشویی سال‌ها قبل توسط مجلس تصویب شده که یکی از بندهای حسابرسی که حسابداران رسمی انجام می دانند و همه شرکت ها و معاونت ها را حسابرسی می کردند، پس از آن در صحن علنی شورا و با حضور خبرنگاران ارائه می شد، این موضوع در شورای سابق انجام می شد اما در این شورا نه.

وی با تاکید براینکه یکی از موارد مورد توجه در شهرداری و شورای سابق رعایت قانون مبارزه با پولشویی است و همواره در همه گزارش ها همیشه مورد توجه بوده است، گفت: اگر کسی مدعی است در شهرداری سابق چنین چیزی وجود دارد سند و مدارک را ارائه کنند ما هم حمایت می کنیم، آنها باید مدارک واسناد را به دادگاه بدهند اعلام ارزش قانونی ندارد.

چمران با اشاره به اهداف شخصیت ها و رسانه های اصلاح طلب از طرح چنین مسایلی با گذشت بیش از یک سال از دوره مدیریت سابق شهرداری تهران تصریح کرد: این افراد سعی دارند کم کاری‌ها، ندانم کاری‌ها و خراب کاری های خود را پنهان کنند چرا که این مطالبات وجود دارد که این شورا و شهرداری طی مدت گذشته چه کرده اند؟ چرا کم کاری می کنند؟ از همین رو به جای پاسخ مدیریت قبلی را تخریب می کنند.

رئیس سابق شورای شهر تهران ترس اصلاح طلبان از مسئولیت گرفتن شهردار سابق علت دیگر تخریب ها دانست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه ۸۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه با اشاره به برگزاری جلسه شورای معین در کنار جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: در جلسه امروز شورا سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی که برای اولین بار تدوین شده، تصویب و مقرر شد با اصلاحاتی ابلاغ شود.

وی افزود: ماده واحده واگذاری کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز تصویب شد.
 
خسروپناه بیان کرد: بر مبنای مصوبه امروز اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، مأموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران واگذار شد، بر این اساس نظامی برای سنت دانشگاهی تدوین خواهد شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله شورا در جلسه امروز خبر داد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال قبل ۹۹ مصوبه داشت که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری بودند برخی مصوبات راهبردی و برخی جنبه هدایت‌گری داشتند.

خسروپناه اعلام کرد: در جلسه امروز درباره عفاف و حجاب بحث‌های کارشناسی صورت گرفت و پیشنهادها و راهکارهایی در حوزه شناختی و معرفتی ارائه و بر رعایت مقررات حجاب مخصوصا در ادارات دولتی تأکید شد، بحث درباره این موضوع مهم در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت و مقرر شد برنامه‌ها اجرایی و ایجابی از سوی دستگاه ها ارائه شود.

 

   

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 
  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • رفع معارضین پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره) در حال اتمام است + فیلم
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران