Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ نمایندگان با تصویب ماده (1) لایحه ادغام شرکت ها و تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح با تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
در ماده (1) این لایحه آمده است: بنا بر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا به منظور ایجاد قابلیت های بازدارندگی و تأمین نیازمندی های دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه شناورهای سطحی، زیرسطحی، اثرسطحی، تندرو، سامانه های قوای محرکه، سازه های دریایی، سامانه های موشکی ساحل به دریا، سلاح زیرآبی و کنترل آتش دریایی، تجهیز، تسلیح و تعمیر شناورها از طریق آینده پژوهی، تحقیق، طراحی، ساخت، تولید، تأمین، بهینه سازی خدمات و پشتیبانی با تاکید بر دانش و فناوری های بومی و برتر و آزمایش عملیاتی براساس استانداردهای روز و استفاده از ظرفیت بخش دولتی (سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح) که در این قانون به اختصار سازمان نامیده می شود، وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تشکیل می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خبر تکميل مي شود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صنايع دريايي نيروهاي مسلح مصوبه مجلس لايحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی