Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از جان باختن یک نفر و مصدوم شدن دو نفر بر اثر برخورد دو خودروی سواری پژو ۲۰۷ و پژو پارس در منطقه دوآب سوادکوه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، زکریا اشکپور در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: شب گذشته طی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس مازندران خبر برخورد دو خودروی سواری در جاده سوادکوه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این حادثه در اثر برخورد ۲ خودروی پژو ۲۰۷ و پژو پارس در منطقه دوآب سوادکوه اتفاق افتاد که تیم اورژانس پایگاه دوآب به محل حادثه اعزام شد.

اشکپور تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه یک آقا در دم جان باخت و دو آقای دیگر مصدوم شدند که توسط تیم اورژانس اعزامی پس از انجام اقدامات در مانی اولیه به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت

زهره صالح نساج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از وقوع تصادف زنجیره‌ای در شمال شهرستان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: در این تصادف در محور شاهرود - آزاد شهر حوالی اولنگ رخ داد ۱۱ نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه چهار مصدوم با بالگرد هوایی و هفت مصدوم دیگر با اتوبوس امداد و اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، افزود: درمان مصدومان حادثه در حال انجام است.

رئیس اورژانس شاهرود با بیان اینکه در این تصادف شش خودرو با هم برخورد داشتند، تاکید کرد: دو دستگاه تریلی و دو خودرو پراید در کنار یک خودروی پژو ۲۰۶ و پیکان در این تصادف با هم برخورد کردند.

نساج بیان کرد: علت حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

کد خبر 6063746

دیگر خبرها

  • تصادف پژو و سوناتا با ۹ کشته +عکس
  • برخورد پژو ۴۰۵ با کوییک در قزوین یک‌کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • ۹ حادثه و ۲۲ مصدوم در روز پر حادثه گتوند/ آماده‌باش اورژانس خوزستان در گتوند
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • ۸ مصدوم در حادثه رانندگی در محور سبزوار - شاهرود
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد پراید با لیفان در رابُر ۶ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت