Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، نشست علنی امروز دوشنبه (29آبان ماه 97) مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.

این جلسه در حالی آغاز شد که 230 نفر از نمایندگان در جلسه حضور داشتند.

بررسی لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح، بررسی گزارش آسیب شناسی وضعیت شاغلان و بیکاران با رویکرد حمایتی، ادامه بررسی لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی (صندوق مکانیزه فروش)، بررسی طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان، بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان درباره رسیدگی به طرح جامع مدیریت شهری و بررسی طرح اصلاح قانون بودجه سال 1397 کل کشور در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است

سخنرانی رئیس جمهور در مراسم واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح دقایقی قبل آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سخنرانی رئیس جمهور در مراسم واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح دقایقی قبل آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نشست شورای عالی مسکن محوری‌ترین عنصر در نیروی‌های مسلح را نیروی انسانی دانست و گفت: در نیروی انسانی موضوع انگیزه و آرامش بسیار حائز اهمیت است.

آیت الله رئیسی بیان کرد: امروز خرسندیم که ۱۰ هزار واحد مسکونی تحویل می‌شود.

در این نشست به صورت ویدئو کنفرانس ۱۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح ذیل نهضت ملی مسکن با دستور رئیس جمهور واگذار شد.

در این جلسه مهرداد بذرپاش، احمد وحیدی و امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزرای راه و شهرسازی، کشور و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار موسوی فرمانده کل ارتش، سردار سلامی فرمانده کل سپاه و سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی نیز حضور دارند.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 736668

دیگر خبرها

  • ارسال لایحه اصلاح مواد ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس پس از عید
  • قالیباف دو قانون مصوب مجلس را به دولت ارسال کرد
  • دستور رئیسی در خصوص مسکن نیروهای مسلح
  • نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است
  • رئیس جمهور: نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است
  • سخنگوی شورای نگهبان: بررسی لایحه حجاب هنوز به پایان نرسیده/ مستندات عدم‌ احراز صلاحیت روحانی به وی اعلام شد/ لایحه برای کولبرها تایید شد
  • سنای آمریکا عجله‌ای برای بررسی ممنوعیت «تیک تاک» ندارد
  • کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات قطعی شد؟
  • دستورالعمل ساخت مسکن نیروهای مسلطح امروز امضا می‌شود
  • ادعای شلیک موشک بالستیک ضدکشتی ازسوی حوثی‌ها