Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علی علیپور در خصوص دیدار با پیکان اظهار داشت: این دیدار که واقعاً نباید برگزار می‌شد. روز بازی ملی و فیفا دی برای ما بازی برگزار کردند در حالیکه ما فقط دو روز تمرین کرده بودیم و برخی بازیکنان مثل منشا و رادوشوویچ فقط یک روز تمرین داشتند. برانکو و چند بازیکن تازه یکشنبه از مرخصی برگشتند و خبر از برگزاری بازی نداشتند و وقتی فهمیدند قرار است بازی برگزار شود تعجب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را صد هزار مرتبه شکر که دست پر از زمین خارج شدیم.

وی در مورد عملکرد ضعیف پرسپولیس در نیمه اول گفت: نیمه اول خوب نبودیم و این یک واقعیت است. بدن‌ها آماده نبود و خسته بودیم و با چند جلسه تمرین به بازی رفتیم و بعد از بازی همه ما خصوصاً خودن دست و پاهایم میلرزید و فشارم افتاده بود. این برنامه‌ریزی سازمان لیگ بود که چنین مشکلاتی برای ما به وجود آورد و فکر می‌کنم گناه ما فینالیست شدن در آسیا بود. در فیفا دی برای ما بازی می‌گذارند و بدون ملی‌پوشان‌مان باید به میدان برویم و این برنامه‌ریزی‌هایی است که فقط در ایران برگزار می‌شود و با همه‌جای دنیا فرق دارد.

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه سازمان لیگ زمان دیگری برای برگزاری بازی ندارد و برنامه فشرده است گفت: اینکه زمان ندارند مشکل تیم ما نیست و ما فقط می‌دانیم در فیفا دی وقتی این تعداد ملی‌پوش داریم نباید بازی برگزار شود. بازی استقالل مقابل پدیده هم لغو شده بود پس چرا آن بازی را در این تاریخ برگزار کردند؟ اگر استقلال ملی‌پوش زیاد دارد ما هم در مجموع بزرگسالان و امید ملی‌پوش زیاد داریم و بازیکنان امید در فهرست بزرگسالان ما قرار دارند. ما برنامه فشرده‌ای داریم و تا پایان نیم فصل باید هر ۴ روز بازی کنیم. نمی‌دانم چرا راحت از بازی عقب افتاده سایر تیم‌ها می‌گذرند، ولی ما در روز فیفا باید بازی کنیم. نمی‌دانم دلیل این برنامه‌ریزی‌ها چیست. خستگی بازیکنان و افت روحی آن‌ها و فشردگی بازی‌ها فشارش می‌افتد روی دوش کادر فنی و نمی‌توانیم کاری بکنیم.

علیپور در رابطه با خطا‌های زیادی که در این بازی مرتکب شد عنوان کرد: در مورد خطا‌ها شما بازی‌های آسیایی ما را نگاه کنید هم در بازی با الدحیل و هم بازی با السد خطا‌هایی روی من انجام شد که داور نگرفت و چند پنالتی تیم ما سوخت. ما آنجا در بازی‌های بین‌المللی برخورد‌های خشن و سخت را می‌بینیم داور نمی‌گیرید، ولی در لیگ خودمان کوچک‌ترین تماسی با بازیکن حریف داریم داور سوت می‌زند. چند بازی اینطور بازی می‌کنیم و بعد یک داور مثل فغانی که بین‌المللی قضاوت می‌کند دوباره برخورد‌ها را خطا نمی‌گیرد و ما نمی‌دانیم باید چطور سبک بازی خودمان را با داور‌های مختلف هماهنگ کنیم. دست فردوسی‌پور درد نکند که صحنه‌های داوری را در نود کارشناسی می‌کند و نشان می‌دهد کدام برخورد‌ها خطا بود یا نه و این بازی را هم می‌بینید که هیچکدام از آن برخورد‌ها خطا نبود و ما نمی‌دانیم چکار باید کنیم. در بازی با صنعت نفت و استقلال خوزستان برای ما پنالتی نگرفتند، ولی در این بازی ما حمله طراحی می‌کنیم و می‌خواهیم به دروازه حریف فشار بیاوریم خطا می‌گیرند و فشار را برمی‌گردانند روی دروازه ما و باید برگردیم عقب دفاع کنیم.

وی در مورد گلی که به پیکان زد هم خاطر نشان کرد: منشا ساباند و این حرکت تمرین شده بود و بار‌ها شده منشا می‌ساباند برای من و یا من می‌سابانم برای او و همدیگر را در موقعیت قرار می‌دهیم و یک لحظه دیدم بازیکن دیگری مقابلم نیست و تصمیم گرفتم شوت بزنم و خدا را شکر که همیشه لطفش شامل حال من شده است و توپم وارد دروازه شد.

مهاجم پرسپولیس در مورد صحنه مشکوک به ورود توپ به دروازه این تیم هم گفت: من نزدیک به صحنه نبودم و ندیدم، ولی قطعاً این صحنه بازبینی می‌شود و کارشناسان در موردش نظر می‌دهند و مشخص می‌شود توپ گل شده است یا نه.

علیپور در مورد فینال آسیا هم اظهار داشت: ما در تمام بازی‌های آسیایی از جان و دل مایه گذاشتیم و قدم به قدم جلو رفتیم و با همه مشکلات و سختی‌ها و با کمک هواداران توانستیم خودمان را به فینال برسانیم و در فینال هم هرچه در توان داشتیم گذاشتیم تا بتوانیم نتیجه دلخواه را بگیریم، ولی متاسفانه هرچه زدیم به در بسته خورد و نتوانستیم به هدفی که داشتیم برسیم.

وی با اشاره به موقعیتی که در بازی رفت با کاشیما خراب کرد هم توضیح داد: موقعیتی که به دست آوردم روی پاس منشا بود و من بدشانسی آوردم. نمی‌خواهم توجیه بیاورم، ولی در فوتبال‌های اروپا و آسیا قبل از بازی همیشه چمن را خیس می‌کنند که شرایط بهتری پیدا کند، ولی در فوتبال ایران این کار انجام نمی‌شود چرا که امکانش وجود نداردو اگر چمن را خیس کنند گِل می‌شود. در بازی رفت توپ وقتی به زمین خورد سرعتش دو برابر شد و من به سمت راست دروازه شوت زدم و گلر هم داشت به همان سمت می‌رفت، ولی بازیکن آن‌ها از راه رسید و توپ به سرش برخورد کرد و متاسفانه گل نشد.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که باز هم می‌توانند به فینال آسیا صعود کنند یا نه، گفت: صد در صد هدف ما همین است و مربی و کادرفنی با دانش و بازیکنان خوبی داریم و خودمان را آماده می‌کنیم و در تمرینات بیشتر تلاش می‌کنیم تا اگر خدا بخواهد از این تجربه به دست آمده استفاده کنیم و دوباره موفقیت کسب کنیم و به مراحل بالاتر برویم.

وی با اشاره به معوقات برانکو و اینکه ممکن است باعث جدایی او از این تیم شود عنوان کرد: برانکو همیشه به باشگاه پرسپولیس متعهد بوده و و رابطه خوبی با بازیکنان دارد و بازیکنان هم برای برانکو از جان و دل مایه می‌گذارند تا نتیجه بگیرند و جواب زحماتش را بدهند و باعث خوشحالی او شوند. باشگاه باید طلب آقای برانکو را بدهد و باید هرچه زودتر راه حلی برای این مشکل پیدا کرد و همانطور که همه اعضای باشگاه حق دارند به موقع پولشان را بگیرند برانکو هم باید دستمزدش را بگیرد و امیدوارم این مشکل حل شود. دست برانکو درد نکند که همه جوره پای باشگاه و بازیکنان و هواداران بوده است و کمترین کاری که از ما بر می‌آید این است که هرکاری از ما می‌خواهد انجام دهیم و او را خوشحال کنیم.

علیپور در مورد شانس قهرمانی مجدد پرسپولیس در لیگاینطور می‌گوید: شرایط خیلی سخت است و نمی‌خواهیم خودمان را گول بزنیم و بگوییم همه چیز خوب است، ولی برانکو و کادرفنی طرز فکری در ذهن ما ایجاد کرده که همیشه خودمان را در بهترین شرایط ببینیم و به چیزی به جز بردن فکر نکنیم و بهترین نتیجه را بخواهیم و برای همین در هر بازی بدون توجه به شرایط فقط به کسب ۳ امتیاز و پیروز خارج شدن از زمین فکر می‌کنیم. به قول برانکو باید همیشه نشان دهیم که مشکلات ما را از پا در نمی‌آورد و بزدل نیستیم و همیشه بهترین عملکردمان را سعی می‌کنیم داشته باشیم.

وی در پایان در مورد جام سوپر کاپ ایران که تحویل پرسپولیس داده شد و اینکه استقلالی‌ها آن را بی ارزش میدانند هم گفت: این جام هم به اندازه سایر جام‌ها برای ما با ارزش بود و لایق رسیدن به آن بودیم. ما برای بازی سوپرجام آماده بودیم و برای حضور در آن تمرین کرده بودیم و منتظر بودیم بازی برگزار شود و همانطور که سازمان لیگ برای ما تعیین می‌کند در چه تاریخی حتما باید بازی کنیم سوپرجام هم به همین ترتیب است و مشکلی در این مورد وجود ندارد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علی علیپور پرسپولیس بازی پرسپولیس پیکان مهاجم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمان محمدی مسافر مسابقات کشتی قهرمانی آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقه انتخابی درون اردویی برای مشخص شدن ملی پوش وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی رقابت های قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهرستان نور استان مازندران برگزار شد و ایمان محمدی به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شد.

در مبارزه نخست ایمان محمدی با نتیجه ۴ بر یک میثم دلخانی را شکست داد. وی در کشتی دوم نیز با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد و ملی پوش کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا بیشکک قرقیزستان لقب گرفت.

کد خبر 6056117

دیگر خبرها

  • ببینید | پیشبینی تلخ محمدحسین میثاقی از زمان قهرمانی ایران در آسیا!
  • برونو فرناندز: تمام تلاش‌مان را برای کسب سهمیه و قهرمانی در جام حذفی انجام خواهیم داد
  • علیپور در بین برترین بازیکنان ژیل ویسنته برابر براگا
  • وداع فوتبال آسیا با آخرین قهرمان جام ملتها
  • شمسایی: می خواهیم قهرمانی در فوتسال آسیا را کنار هم جشن بگیریم
  • شمسایی: تیم‌های اول و دوم دنیا با ایران بازی نمی‌کنند/ حواله نمی‌خواهیم ولی به فوتسال هم توجه کنند+فیلم
  • ایمان محمدی مسافر مسابقات کشتی قهرمانی آسیا شد
  • خداحافظی کاپیتان افسانه‌ای قطری‌ها از بازی‌های ملی
  • غیرمنتظره؛ خداحافظی ستاره نامدار قطر از تیم ملی
  • این دربی وقت ما را تلف کرد / با این بازی توقع قهرمانی در آسیا را داریم؟!