Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: احیای کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین در نشست امروز مشترک سه فراکسیون سیاسی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست مشترک امروز سه شنبه ۲۹ آبان ماه سه فراکسیون سیاسی مجلس با حضور علی لاریجانی گفت: تحولات منطقه ای و مسئله فلسطین و همچنین تحرکات برخی کشورها از جمله مباحثی بود که در نشست امروز به آن پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی احیای کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین را از دیگر مباحث مطروحه در نشست امروز عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین در این جلسه در مورد اینکه مجلس در این شرایط فعلی باید چه اولویت هایی را در نظر بگیرد مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

 

همچنین غلامعلی جعفرزاده عضو هیدت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در این رابطه گفت: در این جلسه مشکلات کشور که امروز با آن مواجه هستیم همچون مسئله تحریم ها مورد بحث و همگرایی قرار گرفت.

 

وی اظهار داشت: برگزاری این نشست موجبات همگرایی بین قوا و نمایندگان را فراهم می‌کند چرا که در اینگونه نشست‌ها مباحثی مطرح می شود که امکان طرح آنها در جلسات غیرعلنی مجلس هم وجود ندارد./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز حسن روحانی هفته بسیج بیرجند استان همدان ارومیه ارزانی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان وحدت خراسان جنوبي کارت سوخت احیا مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: تکلیف مدیریت اجرایی پسماند‌های الکترونیکی در کشور مشخص نیست و کاملا غیر اصولی مدیریت می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سمیه رفیعی، نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی طی سخنانی به مناسبت هفته زمین پاک با بیان اینکه «پسماند‌های الکترونیکی یکی از خطرناک‌ترین پسماند‌ها در جهان محسوب می‌شود»، اظهار کرد: متاسفانه عملا این پسماند‌ها در کشور طبق قانون مدیریت نمی‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید ساز و کار مناسبی برای این پسماند‌ها در کشور دیده شود و متولی مشخصی در این حوزه داشته باشیم، گفت: هفته زمین پاک به کار‌های نمادین اختصاص پیدا کرده و عملاً اقدام چشمگیر و اثرگذاری در این حوزه دیده نمی‌شود.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس معضل پسماند‌ها را یکی از اولویت‌های حوزه محیط زیست خواند و تاکید کرد: پسماند‌ها می‌توانند ثروت تولید کنند، ولی مهمتر از آن کاهش اثرات مخرب محیط زیستی آنهاست که در کشور ما به معضلی جدی بخصوص در استان‌های شمالی و استان‌های مسافرپذیر تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است