Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-22@22:59:42 GMT

◄ بازسازی بخشی از خط بلاک رودشور-شورگز

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۲۹۱۹

◄ بازسازی بخشی از خط بلاک رودشور-شورگز

تین‌نیوز | 

مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق، گفت: حذف تقلیل سرعت از کیلومتر ۱۴۴۲ الی ۴۰۰+۱۴۴۴ منطقه جنوب شرق با انجام عملیات بازسازی و بهسازی خط به‌منظور کاهش زمان سیر قطارها و راندمان بهتر بلاک رود شور- شورگز می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جنوب شرق، مجید ارجونی افزود: انباشتن ماسه بر روی خط و هم‌چنین صلبیت خط از عوامل شکستگی تراورس‌ها به شمار می‌رود که در اثر تردد قطارهای باری و مسافری به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق گفت: انجام عملیات بازسازی و بهسازی خط به‌صورت روزانه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: سرعت تقلیل شده در زمان شکستگی تراورس‌ها ۳۰ کیلومتر بر ساعت بوده که با انجام عملیات بازسازی خط این مقدار به ۵۰ کیلومتر بر ساعت افزایش پیداکرده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه آهن جنوب شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بارش شدید باران در اواخر سال گذشته و ابتدای سال نو کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان را غافلگیر کرد و کشت و کار آنها را با خود برد.
رئیس شورای اسلامی زرآباد می‌گوید: در سیل ابتدای امسال بارش ۴۰۹ میلی‌متری باران، هفت هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی شهرستان وارد کرده است.
نهنگی گفت: بیش از ۱۲۰ کیلومتر جاده بین مزارع کشاورزی در شهرستان زرآباد تخریب شده و امکان تردد نیست.
وی می‌افزاید: جاده دسترسی به اراضی کشاورزی خیلی ضروری است، چون اگر آب به محصول نرسد و رسوب برداشته نشود کشاورزی اندک بجا مانده نیز از بین می‌رود.
وی همچنین خبر از تخریب ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی و موتور پمپ می‌دهد.
همچنین مدیر جهادکشاورزی قصرقند گفت: براساس برآورد اولیه بارندگی و سیلاب اخیر در فروردین ماه سالجاری بیش از ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به تاسیسات و زیربنا‌های بخش کشاورزی، باغات و مزارع، قنوات و بند سار‌های این شهرستان خسارت وارد کرد.
رئیسی افزود: سیلاب به بیش از ۲ هزار هکتار اراضی آبی و دیم زیر کشت محصولات زراعی و باغی مختلف، ۹۶ رشته قنات، ۶۵۰ هزار متر مکعب بندسار‌های دیمی، ۱۱۰ حلقه چاه آب کشاورزی، ۲۳ کیلومتر لوله انتقال آب کشاورزی، ۲۰ کیلومتر کانال آبیاری، ۳۲۰ کلنی زنبور عسل و ۳۰ واحد دامداری روستایی صدمات جدی وارد کرده است.

بارش‌های دو ماه گذشته جنوب سیستان و بلوچستان در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده و و اعزام ماشین آلات راه‌سازی و تانکر آبرسانی اولویت این مناطق است.

دیگر خبرها

  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • بازسازی جاده‌های دسترسی به مزارع وقنات،جنوب سیستان وبلوچستان
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • ترمیم شکستگی خط لوله انتقال آب شرب منطقه کاشان + عکس
  • شکستگی خط لوله آب در خیابان میر / محدودیت‌های ترافیکی تا پایان بازسازی ادامه دارد
  • مسیر جنوب -شمال جاده کندوان به مدت ۲ روز مسدود می‌شود
  • ۳۰۰ کیلومتر از راههای تایباد خراسان رضوی خط‌کشی شد