Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@11:16:33 GMT

معضل بزرگ پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۳۰۳۸

معضل بزرگ پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته موفق شد تیم پیکان را با دو گل شکست دهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در دیدار معوقه خود از هفته نهم لیگ برتر به مصاف تیم پیکان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. گل‌های این بازی را برای پرسپولیس علی علیپور و کمال کامیابی‌نیا زدند.

یکی از مشکلات اصلی تیم پرسپولیس در وضعیت کنونی و کمبود بازیکن، نداشتن یک جایگزین مناسب روی نیمکت برای علیپور و منشا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطمینان از فیکس بازی کردن باعث شده منشا و علیپور کمی بی‌انگیزه بازی کنند. دو مهاجم پرسپولیس چون می‌دانند هیچ رقیبی در تیم‌شان ندارند و تحت هر شرایطی به صورت ثابت بازی می‌کنند، دیگر انگیزه سابق خود را ندارند و این موضوع می‌تواند یک معضل بزرگ برای پرسپولیسی‌ها در این شرایط باشد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس خسته پیکان را پنچر کرد/ پروفسور مچ آقا معلم را خواباند

درست است که علیپور روز گذشته یکی از گل‌های پرسپولیس را روی پاس منشا زد، ولی به جز همان صحنه گل دیگر مورد خاصی در بازی این دو بازیکن دیده نشد. منشا در طول بازی اکثر جنگ‌های تن به تن را باخت و علیپور هم تقریبا از جریان بازی خارج شده بود و به جز گل دوم دیگر نامی از او برده نشد.

مشکل کمبود بازیکن پرسپولیس در این شرایط علاوه بر اینکه دو مهاجم این تیم جایگزینی ندارند این روزها به یکی از اصلی‌ترین مشکلات تیم برانکو تبدیل شده و باید دید برنامه کادرفنی برای بازی‌های پیش‌رو تا نیم فصل و قبل از ورود بازیکنان جدید چه خواهد بود.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف پرسپولیس پیکان علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با پیروزی سه بر صفر شاگردان اوسمار ویه‌را همراه بود که اتفاقی تلخ در ابتدای این بازی باعث ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان شد.

امید عالیشاه در دقیقه ۱۰ به علت احساس درد از ناحیه عضلات ران پا از زمین مسابقه خارج شد تا وحید امیری جای او را بگیرد. او که قبل از تعویض روی گل اول تیمش توسط دانیال اسماعیلی فر تأثیرگذار بود پس از معاینه اولیه پزشکان تیم، ناچار به اسرتاحت است.

کادر پزشکی پرسپولیس در ارتباط با آسیب دیدگی عالیشاه اعلام کرده‌اند او باید MRI بدهد اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد دوری حداقل دو هفته‌ای عالیشاه است که احتمال می‌رود با توجه به میزان آسیب دیدگی تا ۶ هفته هم ادامه پیدا کند.

بنابراین کاپیتان پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی و دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر را به طور قطع از دست داد تا دوره نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس هفتم اردیبهشت ماه مقابل آلومینیوم اراک در یک هشتم نهایی جام حذفی و ۱۲ اردیبهشت مقابل سپاهان در لیگ برتر بازی می‌کند.

کد خبر 845529 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست
  • ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار