Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:46:05 GMT

استاندار کردستان: خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۳۰۹۸

استاندار کردستان: خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه است

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: ادای دین برای حفظ آرمان ها و پاسداشت خون مطهر شهدا و خدمت به خانواده معظم این عزیزان یک وظیفه برای همه اقشار جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهید محمدشریف طهماسبی و محمد صالح محمودی در دهگلان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در ابتدای سفر به این شهرستان دیداری با خانواده معظم شهدا دارم و از نزدیک جویای حال ایشان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: پاسداری از خون شهدا به عنوان حقی بر گردن همه اقشار جامعه است و دولت نیز در این بین تلاش خود را برای اعتلای حقوق خانواده ایثارگران انجام می دهد.
مرادنیا افزود: خوشحال هستیم در اولین روز هفته وحدت که مصادف با میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) به روایت اهل سنت است خدمت شما رسیده ام.
محمد شریف طهماسبی سرباز وظیفه سپاه در سال 65 در دیواندره در درگیری با عوامل ضد انقلاب به شهادت رسید.
محمد صالح محمودی سرباز وظیفه ارتش جمهوری اسلامی هم در سال 67 در فکه و در جریان جنگ تحمیلی به درجه شهادت نائل آمد.
به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در ادامه سفرهای شهرستانی خود امروز به شهرستان دهگلان سفر کرده که بازدید از چند طرح عمرانی و خدماتی، حضور در جلسه شورای اداری ، دیدار با فعالان مدنی و سیاسی و نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی از برنامه های وی در این سفر است.
خانواده شهدا در این دیدار با بیان مشکلات خود خواستار رفع آن از سوی مسئولان شدند.
شهر دهگلان در 45 کیلومتری شرقی سنندج مرکز استان کردستان واق شده و طبق آمار سرشماری سال 1395 دارای 50 هزار نفر جمعیت است.
استاندار کردستان پیشتر به شهرستان های قروه، سقز، کامیاران، دیواندره، سروآباد، بانه و مریوان سفر کرده است.
3034/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندار كردستان خانواده شهدا خدمت گزاري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا

اسماعیل زارعی کوشا امروز در یادواره شهدای مدافع حرم که با محوریت شهید سردار امان الهی در مسجد حضرت ولیعصر (عج) در بیجار برگزار شد اظهار کرد: این شهید والامقام از شهدای قدس بودند که به دست رژیم خبیث صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمدند و افتخاری برای کشور و دیار گروس هستند.

استاندار کردستان افزود: امروز خون پاک شهدای گرانقدر موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است و تزلزل رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

وس بیان کرد: امروز ما شاهد هستیم که روز به روز این رژیم کودک کش به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدایی مانند شهید امان الهی است که در ماه مبارک رمضان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند