Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا سلیمی، در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست صبح امروز سه فراکسیون سیاسی مجلس با رئیس درباره جزئیات آن اظهار کرد: محور نخست این جلسه درباره تحولات منطقه‌ای و مسئله فلسطین و همچنین تحولات برخی از کشورها بود.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مبحث بعدی احیای کارت سوخت و سهمیه‌بندی بنزین بود که مورد بررسی حاضران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مهمترین بحث این جلسه تعیین اولویت‌های مجلس در وضع فعلی کشور بود.

همچنین غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره این جلسه گفت: آقای لاریجانی به نمایندگان حاضر در جلسه تاکید کرده از ذکر جزئیات جلسه مشترک خودداری کنند.

وی ادامه داد: همه مشکلاتی که کشور امروز با آن دست به گریبان است در این جلسه مطرح شده است. مسئله تحریم‌ها نیز در این نشست مطرح شده است تا اولویت‌های کشور را در وضع فعلی به خوبی مشخص و روشن کنیم.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین در تشریح اهداف این نشست بیان کرد: برگزاری این قبیل جلسات سبب همگرایی بین نمایندگان شده چراکه عموما در این قبیل نشست‌ها مسائلی مطرح می‌شود که امکان طرح آن‌ها نیز در جلسات غیر علنی نیز وجود ندارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای اسلامی علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی لاریجانی کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط عادی در پمپ‌بنزین‌ها برقرار است

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت گفت: در پی حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در بامداد امروز برخی هموطنانمان در شهرهای مختلف برای شادی و انجام مراسماتی به خیابان‌ها آمدند که این افزایش تردد، نیاز به سوخـت‌گیری و حضور بخشی از مردم در پمپ‌بنزین‌ها را به دنبال داشت.

وی افزود: برخی هموطنان نیز در ساعات بامداد و صبح امروز، مراجعاتی بیش از روزهای عادی به جایگاه‌های عرضه سوخت داشتند، با این حال، نه در ساعات بامداد و نه در ساعات صبح امروز، به‌هیچ وجه شاهد هجوم مردم به پمپ‌بنزین‌ها و شرایط غیرعادی در جایگاه‌های عرضه سوخت نبودیم و اخباری که برخی رسانه‌های معاند از صف‌های بنزین در ایران منتشر کرده‌اند، بزرگ‌نمایی و غیرواقعی بوده است.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت با بیان اینکه "شرایط سوخت‌گیری در شب گذشته و صبح امروز علی‌رغم افزایش مراجعه مردم به پمپ‌بنزین‌ها عادی بوده"، گفت: هم‌اکنون نیز در برخی جایگاه‌های پرتردد عرضه سوخت در برخی کلانشهرها، صف‌های سوخت‌گیری داریم، اما این میزان تردد و شرایط سوخت‌گیری، کاملا عادی است و هیچ‌گونه اختلالی در این زمینه وجود ندارد.

نواز در خصوص کارت آزاد جایگاه‌های سوخت گفت: اگرچه بخشی از کارت‌های آزاد جایگاه‌های سوخت که در ایام نوروز اضافه بر ایام قبل از نوروز، توزیع شده بود جمع‌آوری شده اما همچنان از نظر تعداد کارت آزاد جایگاه‌ها به شرایط پیش از نوروز بازنگشته‌ایم و تعداد کارت آزاد جایگاه‌ها بیشتر از ایام پیش از نوروز است.

وی افزود: به جز جایگاه‌های عرضه سوخت در مناطق مرزی که شرایط خاص خود را دارند، هم‌اکنون در تهران و کلانشهرها به ازای هر سکو، یک کارت آزاد در جایگاه‌ها وجود دارد و در دیگر نقاط کشور نیز به ازای میزان تردد، به ازای هر دو سکو یک کارت آزاد و یا به ازای هر جایگاه یک کارت آزاد وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • با توجه به تشدید واردات بنزین با بررسی جداول بودجه، راهکار حل معضل ناترازی بنزین در 1403 چیست؟
  • شرایط عادی در پمپ‌بنزین‌ها برقرار است
  • شرایط در پمپ‌بنزین‌های کشور عادی است
  • تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس برای بررسی و نظارت بر حکمرانی  
  • افزایش قیمت بنزین صحت دارد؟
  • اخبار جدید درباره کارت سوخت و سهمیه بنزین
  • آخرین وضعیت آرایش سیاسی مجلس دوازدهم
  • آرایش سیاسی مجلس دوازدهم/ منتخبان هنوز جلسه‌ای با هم نداشتند
  • هدف دولت از حذف کارت سوخت جایگاه ها چیست؟